گیمویدئو

تریلر گیم‌پلی Babylon’s Fall

بازی Babylon’s Fall شرکت اسکوئر انیکس پس از فراز و نشیب‌های متعدد و چند نسخه‌ی آزمایشی، بالاخره قرار است عرضه شود. پیش از آغاز مراسم رسمی گیم اواردز ۲۰۲۱ شاهد نمایش تریلری جدید از این بازی بودیم که تاریخ انتشار آن را هم اعلام کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از پلازا مگ؛ بازی داستان خاصی ندارد بابیلون فال یک بازی اکشن مبارزه‌ای است که در آن شما کنترل یک جنگجو را برعهده دارید و باید برج بابل را که توسط هیولاها اشغال شده آزاد کنید. در هر زمان می‌توانید 4 اسلحه مختلف داشته باشید و سبک بازی خود را بر اساس اسلحه انتخابی تغییر دهید.

بازی هم به صورت تک نفره قابل انجام است و هم این امکان را دارید تا حداکثر با 3 نفر از دوستان خود یک تیم 4 نفره تشکیل دهید و برج را آزاد کنید. قرار است حالت‌های جدید بازی، داستان و اسلحه‌های جدید پس از انتشار بازی به صورت رایگان برایش عرضه شوند.

استودیو Platinum که این بازی را ساخته بیشتر با بازی‌های برجسته‌ای که در سبک تک‌نفره و اکشن منتشر کرده شناخته می‌شود بازی‌هایی که علاوه بر اکشن بودن، داستان جذاب و تاثیرگذاری هم داشتند. مثل بازی‌های NieR: Automata و Astral Chain. هردو این عناوین با سبک خاص گیم‌پلی استودیو پلاتینوم یعنی مبارزات نفس‌گیر، باس فایت‌های دیوانه‌کننده و موسیقی متن فراموش نشدنی همراه بودند و البته هردو آن‌ها از مولتی‌پلیر پشتیبانی نمی‌کردند.

بازی سقوط بابل اما یک بازی اکشن لایو سرویس است. یعنی برای اینکه بتوانید آن را اجرا کنید باید آنلاین باشید. حتی اگر بخواهید تنهایی به داخل برج بابل بروید باید به اینترنت وصل باشید. علاوه بر این برخلاف آن دو بازی، تمام تمرکز این بازی بر انجام مراحل مختلف به همراه دوستان و مبارزه بی‌پایان با هیولاها است.

این تریلر جدید گیم‌پلی سریع و تند بازی را به تصویر می‌کشد و هم‌چنین پیشرفت‌های بسیار بزرگی نسبت به اولین نمایش‌های آن داشته است. می‌توانید تریلر گیم‌پلی Babylon’s Fall را پایین ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا