گیمویدئو

تریلر جدید شوالیه‌های گاتهام روی رابین و قدرت‌های او تمرکز دارد

شرکت راک‌استدی (Rocksteady) بعد از ۷ سال تصمیم به عرضه یک بازی جدید گرفت. نام این بازی شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) بوده و کاراکترهای زیادی از دنیای دی‌سی در آن حضور دارند. حال در تریلر جدید نقش مهم رابین در این بازی نشان داده شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ رابین همواره در کنار بتمن بوده است. به همین دلیل نبود بتمن در کنار رابین به وضوح یک کمبود را نشان می‌دهد. با اینحال در این تریلر قابلیت‌های خاص رابین نشان داده شده است. او دارای قابلیت‌های بسیار خاصی است و می‌تواند به میزان کم تلپورت کند. همین باعث خواهد شد تا دشمنان را به راحتی از بین ببرد.

این تریلر جدیدی تمرکز زیادی روی رابین دارد. با اینحال کاراکترهای زیادی در این بازی وجود داشته که همگی قابلیت تجربه دارند. وبسایت شرکت سازنده اطلاعت بیشتری را در اختیار طرفداران قرار داده است. شوالیه‌های گاتهام یکی از عناوین بسیار جالب امسال است. به دلیل اینکه شما دسترسی به کاراکترهایی را دارید که قبلاً ممکن نبود.

همانطور که گفته شد در این بازی چندین کاراکتر قابل تجربه هستند. همینطور اینکه امکان دارد در آینده به این قهرمان‌ها موارد دیگری نیز اضافه شود.

همه گیمرها به کنترل کاراکترهایی مثل سوپرمن یا بتمن عادت دارند. به دلیل اینکه عناوین زیادی از این دو شخصیت ساخته شده‌است. حال شوالیه‌های گاتهام به طور کامل برخلاف این موارد عمل کرده است. شما در این بازی کاراکترهای جانبی در دنیای دی‌سی را کنترل خواهید کرد.

اینکه بازی شوالیه‌های گاتهام چگونه عمل خواهد کرد هنوز معلوم نیست. به طور کلی عناوین اینگونه که چند کاراکتر قابل کنترل باشند، چندان خوب عمل نمی‌کنند. مثال آن بازی انتقام جویان مارول (Marvel’s Avengers) بود که نتوانست توجه طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند. نکته مهم اینجاست که استودیوی راک‌استدی سابقه خوبی در دنیای گیمینگ دارد.

عناوین قبلی بتمن مثل آرخام نایت (Arkham Knight) بسیار خوب عمل کرده و یکی از بهترین بازی‌های قهرمانی است. حال باید صبر کرد و دید که این رویه جدید راک استدی چگونه خواهد بود. بازی شوالیه‌های گاتهام برای کنسول‌های نسل ۹ و کامپیوتر در سوم آبان ماه (۲۵ اکتبر) عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا