تکنولوژی

تخفیف اینترنت پر سرعت برای استارتاپ‌ها

تخفیف اینترنت پر سرعت برای استارتاپ‌ها؛ ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه برنامه‌های حمایتی خود، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه اینترنت پرسرعت به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های خلاق کرده است. این کار با همکاری مشترک ستاد و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک عملیاتی می‌شود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق یکی از اهداف ستادهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. ارائه خدمات ویژه اینترنت پرسرعت هم با همین هدف و با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت آسیاتک پیگیری می‌شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر است که کلیه خدمات مورد تعهد آسیاتک با تسهیلات ویژه به استارتاپ‌هاي خلاق، دانش‌بنیان منتخب و مراکز شتاب‌دهی که همگی از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، ارائه شود.

بر اساس این همکاری مشترک، همه خدمات با تخفیفات ویژه به شرکت‌ها ارائه می‌شود شرکت آسیاتک موظف است که تحت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با رعایت استانداردهاي مصوب، مطابق فرمت‌ها و شرایط عادي، هر یک از خدمات مورد درخواست استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌هاي معرفی شده از طرف ستاد را ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا