کامپیوتر

تبلت جان سخت Toughbook S1 پاناسونیک با قیمت 1300 دلار

پاناسونیک یکی از نام‌های بزرگ در دنیای دستگاه‌های دیجیتال جان سخت و مقاوم به حساب می‌آید. این شرکت به تازگی یک محصول جدید به سری Toughbook خود اضافه کرده که قرار است با نام تبلت S1 و با قیمتی هنگفت به بازار بیاید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ تبلت پاناسونیک Toughbook S1 هم‌اکنون برای برخی مشتریان و با مشخصاتی همچون محصولات میان رده بازار تبلت‌ها عرضه شده و در پشت خود از رنگ مشکی برخوردار بوده، در حالی که لبه‌ها به رنگ نقره‌ای مزین شده‌اند. این دستگاه یک بدنه جان سخت دارد و برای پخش تصاویر از پنل LCD با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل استفاده می‌نماید.

این نمایشگر البته با حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی نیز درست شده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بالای آن در نظر گرفته شده است. برای عکس گرفتن نیز کاربران دوربین 13 مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. برای انجام عملیات پردازشی تبلت جان سخت پاناسونیک Toughbook S1 از تراشه Snapdragon 660 استفاده شده که در کنار آن رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی از نوع eMMC 5.1 قرار گفته است.

تبلت پاناسونیک

این تبلت می‌تواند در کاربردهایی که جان سخت بودن و مقاومت دستگاه در برابر ضربه امری ضروری به حساب می‌آید، به کار گرفته شود. باتری این دستگاه 3200 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که در کنار آن یک باتری اضافی 5580 میلی‌آمپر ساعتی نیز ارائه می‌شود. باتری کوچک‌تر تا 8 ساعت و باتری بزرگ‌تر تا 14 ساعت شارژ تبلت را تامین می‌نمایند.

تبلت پاناسونیک

تبلت جان سخت پاناسونیک Toughbook S1 گواهی‌های ضد آب و غبار IPx6، IPx5 و IPx7 را نیز دریافت کرده است. از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه می‌توان به 4G LTE، وای فای دو بانده و NFC اشاره کرد. شارژ شدن و اتصال تبلت به دستگاه‌های دیگر نیز با یک درگاه USB-C ممکن شده که در کنار آن جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز قرار دارد.

پاناسونیک برای تبلت Toughbook S1 قیمت 1294 دلار را در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا