گیم

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی آلفای Call of Duty: Vanguard روی پلی‌استیشن

این روزها اخبار بازی Call of Duty: Vanguard داغ است. چند روز پیش اولین تریلر کامل بازی و جزئیات این قسمت مشخص شد و همچنین خبر آمدن نسخه‌ی آلفای بازی برای پلی‌استیشن اعلام شد. اکنون تاریخ و مدت‌ِزمان دقیق فاز آلفای بازی اعلام شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق اعلام رسمی شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) این فاز آلفا از تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور) تا ۲۹ اوت (۷ شهریور) جریان خواهد داشت. نسخه‌ی آلفای بازی دارای یک حالت چندنفره‌ی آنلاین جدید به نام Champion Hill خواهد بود.

این نسخه‌ی آلفا دارای چه چیزهایی خواهد بود؟

مشابه دوره‌های قبلی نسخه‌های آلفا قبلی مجموعه بازی کال آو دیوتی، در این چند روز استودیو اسلج‌همر با فراهم کردن امکان دسترسی به بخش محدودی از حالت چندنفره‌ی این اثر بازیکنان را به‌صورت غیرمستقیم در روند توسعه‌ی بازی Call of Duty: Vanguard دخیل می‌کند. علاوه بر آن، این واقعیت که بازیکنان می‌توانند زودتر از تاریخ عرضه‌ی بازی به تجربه‌ی بخش اندکی از حالت چند نفره مشغول شوند، می‌تواند برای طرفداران بسیار جذاب باشد. پس از تجربه‌ی بازی توسط بازیکنان، استودیوی سازنده بازخوردهای متفاوتی را که طرفداران در این چند روز نوشته‌اند، بررسی می‌کند و از آن‌ها برای صیقل‌ دادن و بهبود حالت چندنفره‌ در بازی فاز بتا و بازی نهایی استفاده خواهد کرد.

این نسخه اولین باری خواهد بود که بازیکنان می‌توانند بخش‌هایی از Call of Duty: Vanguard را تجربه کنند و با بعضی از بخش‌های جدید آن در حالت چند نفره آشنا شوند و همین موضوع می‌تواند به شکل راحت‌تری به شناخت شما از بازی و بخش‌ چندنفره‌ی آنلاین آن کمک کند.

در این چند قسمت اخیر مجموعه بازی کال آو دیوتی شاهد بخش‌های تازه‌ای در حالت چندنفره‌ی آنلاین بوده‌ایم و امسال هم استودیو اسلج‌همر گیمز این رویه را ادامه داده است. برای بازی Call of Duty: Vanguard، آن‌ها بخشی را به نام Champion Hill معرفی کرده‌اند که یک حالت چندنفره‌ی شبیه تورنمنت‌ است که در چند نقشه رخ می‌دهد و تاکتیک و استراتژی اهمیت فراوانی در آن ایفا می‌کند. در طول دوره‌ی آلفای بازی، شما می‌توانید در این بخش در گروه‌های دو در مقابل دو یا سه در به رقابتی همانند یک تورنمنت بپردازید و گروه‌های دیگر را از بین ببرید. این بخش در یک نقشه‌ی بزرگ که به ۵ بخش تقسیم شده، جریان دارد. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از Champion Hill به دست آورید، شاید بهتر باشد که خودتان در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اوت به سراغ آن بروید.

افرادی که در حال حاضر بازی‌هایی نظیر Call of Duty: Modern Warfare، Warzone یا Black Ops Cold War را در دستگاه خود نصب کرده و آن را در اختیار دارند، می‌توانند از صفحه‌ی منوی بازی به نسخه‌ی آلفای Call of Duty: Vanguard دسترسی داشته باشند و آن را دانلود کنند. برای این کار، باید وارد یکی از این بازی‌ها شوید و در گوشه‌ی سمت چپ نسخه‌ی آلفای قسمت جدید کال آو دیوتی را انتخاب کنید. اگر این نسخه را دانلود کرده باشید، مستقیم وارد آن خواهید شد و در غیر این صورت به صفحه‌ی پلی‌استیشن استور هدایت خواهید شد تا ابتدا آن را دانلود کنید.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق Battle.net) عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا