موبایل

تاریخ احتمالی معرفی و عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی S21

ماه گذشته اعلام شد که گوشی‌های سری گلکسی S21 در ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد و یک گزارش دیگر اعلام کرده که این گوشی‌ها در ماه فوریه به دست مشتریان می‌رسند. اما حالا یکی از افشاگران تاریخ دقیق معرفی و عرضه‌ی این گوشی‌ها را اعلام کرده است.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ به گفته‌ی «جان پروسر» (Jon Prosser)، سامسونگ در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) از گوشی‌های گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا رونمایی می‌کند. همچنین او اعلام کرده که پیش‌فروش این گوشی‌ها از همان روز آغاز خواهد شد و از تاریخ ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن) راهی بازار می‌شوند. در ضمن به گفته‌ی او، خانواده‌ی گلکسی S21 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، صورتی، نقره‌ای، بنفش و سفید به دست مشتریان می‌رسند.

به نظر می‌رسد این گوشی‌ها از نمایشگر خمیده بهره نمی‌برند و تمام آن‌ها مبتنی بر رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ هستند. در کشورهای آمریکا و چین کاربران می‌توانند مدل‌های مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را خریداری کنند و در دیگر مناطق جهان این گوشی‌ها با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه خواهند شد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توانیم به نمایشگر ۱۲۰ هرتز، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم.

گلکسی S21 اولترا هم احتمالا از دوربین پنج‌گانه بهره می‌برد که ۲ دوربین تله‌فوتو بخشی از این ماژول را تشکیل می‌دهند. گوشی‌های S21، S21 پلاس و S21 اولترا به ترتیب دارای باتری ۴۰۰۰، ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا