گیم

بهترین سیدهای ماینکرفت ۱.۱۹ در ماه مارس سال ۲۰۲۳

بازی ماینکرفت به طور روزانه پیشرفت کرده و طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین دلایل پیشرفت ماینکرفت طی سال‌های اخیر، سیدها بوده است. در این مطلب نگاهی به بهترین سیدهای ماینکرفت ۱.۱۹ در مارس ۲۰۲۳ خواهیم داشت.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، سیدهای بازی ماینکرفت، ابزاری فوق العاده کاربردی برای ظاهر کردن کاربران در مکانی خاص با مشخصاتی خاص هستند. نقشه‌های موجود در این سیدها می‌توانند شامل مناظری زیبا و چشم نواز یا معادنی مملو از دایموند باشند که شما را به خود خیره می‌کنند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین سیدهای ماینکرفت ۱.۱۹ در ماه مارس سال ۲۰۲۳ داشته باشیم. سیدهایی که در ادامه معرفی می‌شوند بسیار متفاوت بوده و می‌توان گفت هر کاربری با هر سلیقه‌ای می‌تواند از این سیدها لذت ببرد.

سید Cherry Blossom Biome

شما اگر یکی از نسخه‌های Beta یا Snapshot‌ بازی ماینکرفت را در اختیار داشته باشید، می‌توانید نگاهی به بخشی مهم از به روزرسانی ۱.۲۰ یعنی زیست بوم شکوفه‌های گیلاس داشته باشید که مملو از شکوفه‌های صورتی زیبا و البته چوب صورتی رنگ است. شما می‌توانید این زیست بوم را به لطف سیدی که کاربری با نام Jereaux در ردیت منتشر کرده تجربه کنید. دره‌ای که جنگل ساکورای زیبای این سید در آن قرار دارد، محل حضور حیواناتی چون خوک‌ها و زنبورها بوده که می‌توانید با به دام انداختن آن‌ها، مزرعه خود را شکل دهید.

سید: -6384763642905229396

سید Desert Pyramid With Village

اگر علاقه دارید ویژگی‌های قابلیت باستان شناسی را در نسخه Beta یا Snapshot بازی ماینکرفت بررسی کنید، می‌توانید با استفاده از این سید آن‌ها را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از ابزار Brush هر چیزی از جمله دایموندها و قطعه‌های سفال را پیدا کنید. در ادامه بد نیست اشاره داشت شما می‌توانید به روستاهای اطراف رفته و با گلدان‌های خود آن‌ها را زیبا کنید.

سید: -2142629609327882890

مختصات نقطه کلیدی: ۲۴۷، ۷۰، ۲۵۴-

سید Elevated Island

کاربری با نام Fragrant_Result_186 به جزیره‌ای برخورد کرد که می‌تواند بهشت طرفداران بازی‌های سبک بقا باشد. شما می‌توانید با بنا کردن محل زندگی خود در بخش‌های مرتفع این جزیره، لحظات خوشی را گذرانده و البته با کنکاش در غارها به جمع آوری مواد مورد نیاز خود بپردازید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در مختصات ۲۳۰، ۶۲، ۶۵۶ روستایی زیبا و در مختصات ۳۲۳، ۶۲، ۳۰۷ خرابه‌هایی کنار اقیانوس را بیابید.

سید: -8064232370401033812

سید The Colossal Pillager Outpost

حال که از ساختمان‌های بلند گفته شد، بد نیست اشاره‌ای به سید The Colossal Pillager Outpost داشته باشیم که توسط کاربری با نام tommy101abc‌ کشف شده است. شما می‌توانید از این ساختمان از پیش ساخته شده به عنوان خانه خود استفاده کنید و بد نیست اشاره داشت که مواد مورد نیاز زیادی در این خانه برایتان فراهم شده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید دو روستا را در دو مختصات ۱۶۶، ۱۰۶، ۹۳ و مختصات ۲۵۲-، ۷۲، ۱۷۲ پیدا کنید. در پایان باید اشاره داشت که یک پورتال ویران در مختصات ۱۸، ۸۷، ۷۷ وجود دارد.

سید: 5435599396249318685

سید A Lush Mountain

سید کوهستانی که اولین مرتبه توسط manpixelme در تیک تاک منتشر شده، فضایی زیبا را با دو زیست بوم برفی و غارها ارائه می‌دهد. زمانی که وارد غارها می‌شوید، نورها و رنگ‌های زیبا شما را به خود خیره می‌کنند. پس از پیشروی، متوجه زیست بوم‌های جدید و تاریک می‌شوید که چیزهای بسیاری برای هدیه دادن به شما دارند.

سید: -3287822446893397

مختصات نقطه کلیدی: ۱۱۵، ۱۱۶، ۲۵۷-

Diamonds Galore

دایموند یا همان الماس، یکی از ارزشمندترین مواد موجود در بازی ماینکرفت است. کاربران ساعت‌ها و ساعت‌ها برای به دست آوردن آن‌ها تلاش کرده تا خود را با استفاده از آن‌ها تقویت کنند و البته ابزاری به دست آورند که آبسیدین جمع آوری کنند. حال ما سیدی داریم که کاربری با نام redbean0121 کشف کرده و شما را با معدنی مملو از الماس آشنا می‌کند. زمانی که شما وارد این سید شدید، می‌توانید در دم به جمع آوری دایموند بپردازید.

سید: 2023

مختصات نقطه کلیدی: ۱۹۳۹، ۵۹-، ۱۶۳۷

سید An Enclosed Mountain Village

ماینکرفت ۱.۱۹ را تجربه کنند. منطقه‌ای آرام که روستاهای اطراف آن شما را از همه نظر تجهیز می‌کنند، ویژگی اصلی این سید است. آرامش این منطقه را نیز مدیون فضای کوهستانی آن هستید که جلوی حمله هیولاها به شما را می‌گیرند، اما نباید فراموش کرد که در بخش‌های تاریک آن موجودات بسیاری ظاهر می‌شوند.

دیگر ویژگی این سید، انبوه درختان و جنگل‌ها بوده که رکنی اصلی برای پیشرفت در دنیای ماینکرفت است. شما می‌توانید با استفاده از این جنگل‌ها، روستای خود را گسترش دهید. علاوه بر آن باید اشاره داشت غارهای عظیم اطراف روستا، به شما اجازه داده بسیاری از مواد کمیاب دنیای ماینکرفت را در اختیار داشته باشید.

سید: -1541124385142397106

مختصات نقطه کلیدی: ۳۳۰، ۹۶، ۱۰۵

سید The Massive Ancient City

شهر کهنه یا همان The Ancient City اولین مرتبه در به روزرسانی The Wild معرفی شد که در زیست بوم Deep Dark واقع شده است. یافتن این مکان‌ها سخت است، اما کاربری با نام bioeris کار ما را آسان کرده و با ظاهر شدن در یکی از مناطق که قلعه‌ای بزرگ را نیز در خود دارد، به ما کمک کرده است. شما در این منطقه می‌توانید به بازگشایی تعداد زیادی جعبه‌ها پرداخته یا با از بین بردن زامبی‌ها خود را قوی کنید.

سید: 76517396

مختصات نقطه کلیدی: ۹۵۷-، ۳۶-، ۹۸۵

سید Village Utopia

این سید از ماینکرفت، شما را در کنار سه روستای نزدیک به یکدیگر قرار می‌دهد. در کنار آن‌ها کوهستانی عظیم وجود داشته که مکانی عالی برای برپایی مقر است. با وجود تعداد زیادی از خانه‌ها و مقرها، شما می‌توانید کارهای بسیاری را انجام داده و هرگز خسته نشوید. شما به لطف مصالح نزدیک به شما حتی قدرت ساخت شهری کامل را نیز در این سید دارید. دو روستای ابتدایی که به شدت به یکدیگر نزدیک هستند، مکانی عالی برای به دست آوردن مواد مورد نیاز کشاورز بوده و علاوه بر آن می‌توان از غارهای اطراف برای به دست آوردن مواد معدنی استفاده کرد. سومین روستا شما را با برف و فضای سرد زمستانی و البته کابین‌های گرم و راحت آشنا می‌کند.

سید: -4442460253584482481

مختصات روستای اول: ۷۴۹، ۷۱، ۸۰۶

مختصات روستای دوم: ۷۲۹، ۱۰۸، ۱۱۹۴

مختصات روستای سوم: ۲۷۲، ۸۶، ۷۹۶

سید A Boundless Mangrove Swamp

دقیقا مانند شهر کهنه، یافتن Mangrove Swamp می‌توانید برای هر کسی سخت و چالش بر انگیز باشد. علاوه بر آن، زمانی که کاربران آن‌ها را می‌یابند، معمولا اندازه‌شان بسیار کوچک بوده و از همین رو چنگی به دل نمی‌زنند. حال با کمک سیدها، ما می‌توانیم به یکی از بهترین نمونه‌های این دسته از مرداب‌ها برویم. مردابی مملو از گل، قورباغه و درخت‌های عجیب منتظر شما است.

این دسته از زیست بوم‌ها مختص کسانی هستند که علاقه شدیدی به مقرهای سری و دور از دسترس دارند. پوشش این مناطق به نحوی است که شما به راحتی می‌توانید از دید همه پنهان شوید.

سید: 249386829365641221

سید The Ultimate Mineshaft

کاربری در شبکه ردیت با نام Cynix747 یک معدن عظیم و زیبا را در نسخه ۱.۱۹ بازی ماینکرفت یافته که تماشا و تجربه آن به معنای واقعی نفس گیر است. معدن زیبای ما، همراه با مسیرهای طولانی، گنج‌ها، سیب‌های جادویی، سنگ آهن و بسیاری مواد دیگر است که شما را به بهترین شکل تجهیز می‌کنند. زمانی که شما وارد تونل‌ها می‌شوید، امکان دارد ساعت‌ها به کاوش درون آن‌ها ادامه داده و این در حالی است که در مسیر خود مقدار زیادی تجهیزات جمع آوری کرده‌اید. در کنار آن نباید از هیولاهای حاضر در این سید غافل شد که می‌توانند چالش‌های سختی را برای شما به ارمغان بیاورند.

سید: 867677604900324654

سید A Forest Woodland Mansion With A View

این سید حریف می‌طلبد. سیدی که با آن روبه رو هستیم، چالشی عالی برای کاربران کهنه کار است. این سید شما را در کنار عمارتی زیبا، با گنج‌هایی با ارزش و البته سیلی از دشمنان روبه رو می‌کند. همچنین باید اشاره داشت که در این سید Allayها وجود دارند که در جمع آوری مواد مختلف به شما کمک خواهند کرد. همانطور که اشاره شد، دوام آوردن در این سید سخت است و کاربرانی که به تازگی وارد دنیای ماینکرفت شده‌اند، احتمالا دقایق یا حتی ساعات سختی را در این سید پشت سر خواهند گذاشت. شما در این سید باید هر لحظه منتظر درگیری‌های نفس گیر باشید! در پایان باید اشاره داشت که شما در کنار گنج‌ها، پس از شکست دشمنان می‌توانید از فضای زیبای این سید لذت ببرید.

سید: -8024307144953402722

مختصات نقطه کلیدی: ۱۲۰، ۱۰۰، ۱۶۸

Spruce Village Island

اگر علاقه دارید که برای تخلیه مغز خود از همه چیز فاصله بگیرید، زمان آن رسیده به سید کشف شده توسط GamerNerdGuy بروید. شما در جزیره موجود در این سید، می‌توانید با همسایگان داد و ستد کرده و به کشت کدو تبنل بپردازید. این در حالی است که به دلیل احاطه شدن جزیره توسط آب، هیچ خطری آن را تهدید نمی‌کند.

سید: -8359609476695110720

سید The Mega Badlands

این سید شما را به زمین‌های بایری می‌برد که حس و حال سیاره مریخ را به شما می‌دهند. شما در این سید می‌توانید بسیاری از مواد کمیاب دنیای ماینکرفت مانند Red Sand و Terrcotta را بیابید. شما می‌توانید با استفاده از Terracotta بلوک‌های زیبای مختلف را بسازید که دکور خانه شما را به شدت جذاب می‌کنند.

سید: 5885969244466

سیدهای زیبا و ارزشمند دنیای ماینکرفت کم نیستند و ما نیز تلاش کردیم برخی از بهترین‌های آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. به روزرسانی ۱.۲۰ ماینکرفت به زودی به انتشار رسیده و باید منتظر سیلی جذاب از محتویات جدید باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا