گیمویدئو

بسته‌ ای شامل دو بازی Monument Valley برای کامپیوتر معرفی شد

کمپانی Ustwo Games به تازگی از بسته‌ی Monument Valley: Panoramic که شامل هر دو بازی موفق این مجموعه می‌شود، برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ نسخه‌ی اول Monument Valley اولین بار برای iOS و اندروید در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. در ادامه Monument Valley 2 برای هر دو پلتفردم ذکر شده در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. هر دو اثر، بازی‌هایی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ به همراه مکانیک‌های گیم‌پلی خلاقانه هستند و با تغییر دیدگاه افراد در مورد برخی مسائل خاص، در طول سال‌ها مورد تحسین و تمجید بازیکنان و منتقدان قرار گرفته‌اند. بنابراین طبیعی است که درخواست طرفداران برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی‌ها زیاد باشد. حال به نظر می‌رسد که این درخواست‌ها توسط سازندگان شنیده شده‌اند.

Monument Valley که برای بازیکنان در تمام سنین طراحی شده است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا محیط‌های در حال تکامل را کشف کنند، مناظر جذاب و از نظر بصری خیره‌کننده را در حین بازی تغییر دهند تا پازل‌ها را یکی پس از دیگری حل کنند و به همراه شاهزاده‌ آیدا، سفری را برای بخشش آغاز کنند. در نسخه‌ی دوم نیز شاهد مکانیک‌های گیم‌پلی بازی اول هستیم و تنها داستان بازی این بار حول محور رو و فرزندش می‌چرخد.

در این بازی در راستای سفر رو برای مادر شدن، اسرار هندسه‌ی مقدس را فرا خواهید گرفت و بناهایی تاریخی را کشف خواهید کرد. البته برای اینکه بتوانید از این نسخه لذت ببرید، نیازی نیست که بازی اول را تجربه کرده باشید زیرا نسخه‌ی دوم دارای جهان‌های کاملا جدید و پازل‌های منحصربه‌فرد است.

سازنده این دو بازی را در قالب بسته‌ی ذکر شده به استیم خواهد آورد. این نسخه‌ها شامل هر دو نسخه‌ی مجموعه و تمامی بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌هایی هستند که برای آن‌ها منتشر شده‌اند. از طرفی هر دو بازی با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از نمایشگرهای فول اچ‌دی و فوق عریض قرار است که زیباتر از همیشه به نظر برسند. گفتنی است که در کنار ویژگی‌های ذکر شده، کنترل‌های بازی نیز برای تجربه‌ی بهتر روی رایانه‌های شخصی بهبود یافته‌اند.

در راستای معرفی دیگر بازی‌های منتشر شده از Ustwo Games، می‌توان به Alba: A Wildlife Adventure در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد. این بازی داستان دختر جوانی به نام آلبا سینگ را روایت می‌کند که قصد دارد تا جزیره‌ای زیبا به همراه حیات وحش آن را از نابودی نجات دهد.

در نهایت این دو بازی قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۲۲ (۲۱ تیر ۱۴۰۱) روی پلتفرم استیم منتشر شوند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به‌طور جداگانه خریداری کنند یا با انتخاب بسته‌ی Monument Valley: Panoramic، از تخفیف بهره‌مند شوند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا