فناوری اطلاعات

بروز مشکل در به‌روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی واتس‌اپ

بعضی از کاربران هنگام به‌روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی در نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌اپ، با مشکلی روبرو شده اند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، مشکل از سرور بوده و ربطی به خرابی به‌روزرسانی برای نسخه iOS واتس‌اپ ندارد. اما چه اتفاقی افتاده است؟

واتس‌اپ با مشکلی روبرو شده که از سرور بوده و به‌روزرسانی تنظیمات حریم خصوصی “چه کسی می‌تواند وقتی آنلاین هستم ببیند” را غیرممکن کرده است. به نظر می‌رسد که این یک اختلال جهانی در نسخه iOS واتس‌اپ است زیرا افراد زیادی در حال حاضر، مسائلی نظیر این مورد را گزارش کرده‌اند. گستردگی این مسئله و تعداد کاربرانی که با آن روبرو شده‌اند، هنوز معلوم نیست زیرا تنها منحصر به نسخه iOS بوده است. واتس‌اپ هنوز درباره این مشکل بیانیه‌ای منتشر نکرده یا اطلاعاتی درباره دلایل آن ارائه نکرده است.

بر اساس پیگیری وب سایت wabetainfo، این مسئله که در ساعت ۵ و ۱۴ دقیقه به وقت ساعت جهانی، شناسایی شده بود، بالاخره در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه به وقت ساعت جهانی، اصلاح شد تا کاربران نسخه iOS بتوانند تنظیمات حریم خصوصی خود را برای “آنلاین بودن”، به‌روزرسانی کنند.

برای کاربرانی که حضور آنلاین خود در واتس‌اپ را مخفی کرده‌اند، تنظیمات فعلی‌شان امن است. اما درباره این که تیم سرور واتس‌اپ چه زمانی به این مسئله رسیدگی خواهد کرد، اطلاعی در دست نیست.

واتس‌اپ سال گذشته با قطعی جهانی روبرو شده بود که طی آن، کاربران به مدت دو ساعت قادر به ارسال و دریافت پیام نبودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا