گیم

بازی Total War در دوران جنگ تروآ

البرز فاوا نیوز؛ بالاخر SEGA از جدید ترین بازی سری Total War با نام Troy پرده برداری کرد. این قسمت از این سری استراتژیک در دوران جنگ تروآ اتفاق می افتد و خبری خوب در این قسمت شاهد حضور عناصر اساطیری مانند سربازانی با زره های مینوتور مانند (سربازان استثنایی) نیز خواهیم بود.
داستان این بازی بر پایه ی افسانه های ایلیاد و اودیسه می باشد که یک مقداری چاشنی تاریخی به آن اضافه شده است. همچنین در تریلر این بازی شاهد نبرد افسانه ای آشیل و هکتور هستیم که این دو شخصیت تا اینجا جزء قهرمانان تأیید شده ی این قسمت از سری Total War می باشند.

از نقشه ها و کتاب های تاریخی و باستانی برای بازسازی شهر ها و ارتش ها استفاده شده است. در این بازی می توانید با یونانیان متحد شد و با سپاه خود سوار قایق شوید و به تروی سفر کنید و آنجا را محاصر کنید یا حتی می توانید به عنوان یکی از متحدان تروآ یونانیان را متوقف کنید.
زیاد عجله نداشته باشد طبق عکس های منتشر شده از این بازی شما به عنوان یک جناح کوچک شروع به بازی خواهید کرد. به مرور زمان و با دیپلماسی و تجارت با قدرت ها و همسایه ها ویا لشکر کشی به جناح های دیگر و شکست دادن آن ها  پیشرفت کرده و به یک ابر قدرت تبدیل خواهید شد.

شروع بازی از یک شهر کوچک می باشد که باید با کزینه های مناسب مثلاً لشکر کشی به دیگر شهر ها و یا متحد شدن و داد و ستد با آنان رشد کنید.
سربازانی با زره هایی با کله ی گاو افسانه ای و تبر بدست؛ شما نیز می توانید یک گروه از سربازان نخبه (مانند این سرباز با زره عجیب) را در اختیار داشته باشید.
[aparat id=’PkuMV’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا