گیم

بازی No More Heroes 3 برای کنسولها و کامپیوتر منتشر می شود

شخصیت تراویس تاچداون سال گذشته با نسخه‌ی سوم سری No More Heroes، بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ، به درستی مورد توجه قرار گرفت و خبر خوب این است که آخرین ماجراجویی هیجان‌انگیز او به زودی روی پلتفرم‌های دیگر نیز قابل تجربه خواهد بود. ناشر بازی یعنی کمپانی XSEED Games، به تازگی اعلام کرده است که No More Heroes 3 را برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی در پاییز امسال برای پلتفرم‌ها‌ی ذکر شده عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نشده است. طبق گفته‌ی XSEED، این پورت از بهبود نرخ فریم، جلوه‌های بصری HD بهبود یافته و زمان بارگذاری سریع‌تر بهره خواهد برد. پیش‌خرید‌ بازی به زودی آغاز می‌شود و قیمت آن ۵۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

از طرفی نسخه‌ی روز اول آن شامل یک نسخه از بازی، یک کتاب هنری با جلد نرم و بیش از ۷۰ صفحه آثار جذاب، یک دیسک شامل موسیقی‌های بازی و یک پلاک دوچرخه جهت یادبود خواهد بود. همه‌ی این‌ها در یک جعبه با یک نقاشی جدید از شخصیت تراویس که توسط هنرمند سری یعنی یوسوکه کوزاکی طراحی شده، عرضه خواهند شد.

No More Heroes 3 یک بازی اکشن، ماجراجویی و جهان باز است که توسط استودیوی Grasshopper Manufacture توسعه یافته و توسط کمپانی Marvelous منتشر شده است. گفتنی است که در غرب، شرکت XSEED Games وظیفه‌ی نشر آن را برعهده داشت. بازیکنان در بازی کنترل تراویس تاچدان را در دست می‌گیرند که برنده‌ی یک بیم کاتانا در یک حراجی و تبدیل به یک استاد قاتل شده است. حال تراویس وظیفه دارد تا با تهاجم بیگانگان مبارزه کند و از شهر خود و بقیه‌ی زمین در برابر جنگ‌سالار کهکشانی یعنی شاهزاده FU محافظت کند. برای این کار او باید به صدر جدول نبرد‌ها برسد. برای ورود به هر نبرد نیز، باید هزینه‌ی بسیار زیادی بپردازد. در واقع تراویس باید ماموریت‌های مختلفی را در اطراف شهر انجام دهد تا پول لازم برای مبارزه را بدست آورد.

بازی No More Heroes 3

همانطور که احتمالا می‌دانید، در هر نسخه از مجموعه‌ی No More Heroes به نوعی شاهد یک بازی جدید به همراه شخصیت‌های متفاوت هستیم. تراویس نیز برای اولین بار در این سری نمایش داده می‌شود و می‌تواند از دستکش مرگ خود برای پیاده سازی انواع مهارت‌ها استفاده کرده و نبردهای استراتژیک بیشتری را امکان‌پذیر کند. علاوه‌بر این، اکنون می‌توانید درخت مهارت‌ جدید را شخصی‌سازی کنید، ترکیب‌های مختلفی را با دستکش مرگ امتحان کرده و سبک بازی مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا