موبایل

رونمایی اوپو از سوپر فست شارژر 65 واتی

البرز فاوا نیوز؛ دیروز بود که اوپو فاش کرد که پرچمدار جدید خود یعنی Reno Ace بایک استاندار سریع در زمینه ی فست شارژر ها باتری خود را زیر 30 دقیقه شارژر می کند. اکنون مشخص کرد که این استاندارد سوپر فست شارژر 65 واتی (65W SuperVOOC Fast Charge 2.0) می باشد.
این استاندارد با دو مورد دیگر با نام های فست شارژر 30 واتی بیسیم (30W Wireless VOOC Flash Charge) و فست شارژر نسل چهار (VOOC Flash Charge 4.0) معرفی شد.
این فست شارژر 65 واتی توانایی پر کردن باطری 4000 میلی آمپری Oppo Find X (نسخه ی لامبورگیتی) را فقط در مدت 30 دقیقه دارد. این فست شارژر همراه با گوشی Reno Ace در تاریخ 10 اوکتبر به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

این سوپر فست شارژر توانایی شارژر کردن 27 درصدی همان باطری را درطی فقط 5 دقیقه دارد. اوپو برای دست یابی به چنین استانداردی از گالیوم نیترید (Gallium Nitride) استفاده کرده است که باعث کاهش زمان شارژ و کوچک تر شدن اندازه ی آداپتور می شود. ناگفته نماند این شرکت برای اطمینان از حداکثر ایمنی از پنچ اقدام امنیتی در سر تا سر آداپتور و سیم شارژر استفاده کرده می باشد.
فست شارژر بیسیم 30 واتی توانایی شارژ کردن همان باطری 4000 میلی آمپری ذکر شده را در مدت زمان 80 دقیقه دارد. این شارژر بیسیم از استاندارد Qi برخوردار می باشد و حتی توانایی شارژر کردن گوشی هایی که از شارژر های 5 یا 10 واتی پشتیبانی نمی کنند را دارد (البته به صورت محدود).

سوپر فست شارژر 65 واتی در سمت راست و فست شارژر بیسیم 30 واتی در سمت چپ می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا