گیمویدئو

بازی F1 2022 برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی کدمسترز (Codemasters) به‌تازگی از بازی ماشین‌سواری F1 2022 برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در توضیحات ارائه شده توسط سازنده آمده است:

با F1 22، بازی ویدیویی رسمی مسابقات قهرمانی جهانی فرمول یک FIA 2022، وارد دوره‌ی جدید این مسابقات شوید. برای فصل جدید روی صندلی خود بنشینید زیرا اتومبیل‌های بازطراحی شده و قوانین بازنگری شده، شرایط روز مسابقه را دوباره تعریف خواهند کرد و مهارت‌های شما را در پیست بین‌المللی جدید میامی آزمایش می‌کنند. زرق و برق فرمول یک را با F1 Life تجربه کنید.

با ماشین‌های جدید و خیره‌کننده‌ی فصل ۲۰۲۲ مسابقات فرمول یک، به همراه ترکیب معتبری از ۲۰ راننده و ۱۰ تیم مسابقه دهید و با سکانس‌های مسابقه‌ای جذاب و سینمایی جدید، کنترل مسابقه‌ی خود را در دست بگیرید. یک تیم بسازید و آن‌ها را در حالت My Team به جلو سوق دهید. به صورت اسپلیت اسکرین یا آنلاین به صورت چند نفره به مسابقه بپردازید.

طبق گزارش‌ها، F1 Life ویژگی جدید بزرگی است که بازیکنان در آن قفل لباس، لوازم جانبی و خودروها را باز می‌کنند و به بخش‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به هوش مصنوعی تطبیقی جهت کمک به بازیکنان کم‌تجربه، مسابقات فرمول ۲، بخش Career Mode و قابلیت تجربه‌ی بازی به صورت واقعیت مجازی روی رایانه‌های شخصی اشاره کرد.

خودروهای فرمول ۱ با معرفی قوانین جدید به طرز چشمگیری تغییر کرده‌اند و خودروهای بازی F1 22 هم منعکس‌کننده‌ی این تغییرات خواهند بود. تغییراتی از جمله محافظ چرخ‌ها، تغییرات شاسی و به طور کلی تمام تغییرات آیرودینامیکی برای نزدیک‌تر کردن مسابقات به دنیای واقعی انجام شده است. همچنین استودیوی کدمسترز اعلام کرده که F1 22 دارای یک مدل هندلینگ جدید است که مسابقات را بیشتر از هر زمانی واقعی جلوه می‌دهد.

گفتنی است که پیش‌خرید نسخه‌های مختلف بازی هم اکنون در دسترس است. با پیش‌خرید نسخه‌ی استاندارد بازی، به بسته‌ی شروع F1 Life، محتوای F1 22 New Era و ۵ هزار پیت‌کوین دسترسی خواهید داشت. از طرفی نسخه‌ی Champions، علاوه‌ بر نکات گفته شده در نسخه‌ی استاندارد، ۱۸ هزار پیت‌کوین و سه روز دسترسی زودهنگام به بازی را شامل می‌شود. در نهایت پیش‌خرید هر یک از این نسخه‌ها تا تاریخ ۱۶ مه ۲۰۲۲ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)، محتوایی شامل پوشش ویژه، کلاه ایمنی، لباس، دستکش، تی‌شرت، کلاه و… با حال و هوای شهر میامی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی F1 2022 در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا