گیمویدئو

بازی مولتی ورسوس جدال شخصیت‌های وارنر برای تمام پلتفرم‌ها معرفی شد

شرکت برادران وارنر و پلی فرست گیمز (Play First Games) از بازی مولتی ورسوس (Multi Versus) رونمایی کردند. این بازی رایگان بوده و به سبک فایتینگ و پلتفرمر است. طبق توضیحات آن، در این بازی تعداد بسیاری از شخصیت‌های دنیای برادران وارنر حضور دارند. کنسول‌های پذیرای مولتی ورسوس، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس سری اس، ایکس و وان به همراه کامپیوترهای شخصی هستند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ نکته بسیار مثبت در مورد این بازی وجود کراس پلی (Cross Play) است. همینطور اینکه محتوای آن نیز به صورت فصلی خواهد بود. حالت کراس پلی در اصل قابلیتی است که شما با کنسول‌های مختلف می‌توانید با یکدیگر بازی کنید. به این معنا که شما اگر یک کنسول پلی‌استیشن داشته باشید می‌توانید با کسی که دارای یک کامپیوتر یا حتی ایکس‌باکس باشد بازی کنید. به نوعی می‌توان گفت که سرور بازی اختصاصی یک پلتفرم نبوده و میان همه مشترک است.

گیم‌پلی بازی مولتی ورسوس چیزی مشابه با اسمش بروز است و سبک آرکید و خاصی دارد.

مولتی ورسوس

در توضیحات این بازی توسط برادران وارنر نوشته شده:

مولتی ورسوس شامل تعداد زیادی از کاراکترهای محبوب است که با یکدیگر متحد شده یا علیه هم مبارزه خواهند کرد. از این شخصیت‌ها می‌توان به بتمن، سوپرمن، واندر وومن (Wonder Woman) و هارلی کویین اشاره کرد. حتی در این بازی شگی، باگز بانی و آریا استارک نیز حضور دارند. در ادامه به این بازی کاراکترهای دیگر نیز اضافه خواهند شد.

تمرکز بخش آنلاین مولتی ورسوس به همکاری با یکدیگر است. مکانیک‌های جدید به شما حس تکراری بودن نخواهند داد و شما متوجه خواهید شد که با یک بازی متفاوت روبرو هستید. این مکانیک‌ها به شما اجازه می‌دهند تا حرکت‌های مخصوص خود را بسازید و از حرکات‌های خود کاراکتر نیز استفاده کنید تا دشمن خود را شکست دهید. با توجه به حضور کاراکترهای مختلف شما می‌توانید تیم‌هایی را بسازید که اصلاً ممکن نیستند. همینطور اینکه مولتی ورسوس شامل مبارزات یک به یک، دو به دو و حتی ۴ نفره آزاد است. در مورد آخر همه باهم مبارزه کرده و تنها فردی که زنده بماند برنده است.

مولتی ورسوس

علاوه بر موارد بالا؛ تیم صداگذاری مولتی ورسوس نیز بسیار قوی هستند. در آن کوین کانروی (صدای بتمن انیمیشن بتمن) به عنوان کاراکتر بتمن، جورج نیوبِرن (صدای سوپرمن در اینجاستیس ۲) در نقش سوپرمن و تعدادی دیگر از افراد حرفه‌ای حضور دارند.

رئیس بخش بازی شرکت برادران وارنر در مصاحبه‌ای گفت:

با مولتی ورسوس ما قصد داریم تا یک بازی مبارزه‌ای خاص را بسازیم. با استفاده از آن ما در دنیای گسترده‌ی مجموعه‌های مختلف برادران وارنر وارد شده تا گیمرها بتوانند از آن لذت ببرند. ما با تیم با استعداد پلیر فرست گیمز همکاری کرده تا یک بازی رایگان و آنلاین بسازیم که بسیاری از کاراکترهای محبوب در آن حضور دارند. از باگز بانی تا شگی همه در آن حضور دارند.

یکی از کارگردانان شرکت پلیر فرست گیمز نیز گفت که این پروژه یک آرزو برای تیمشان بوده و برای آن‌ها بسیار ارزشمند است. به همین علت این شرکت تمام توان خود را برای ساخت بهترین تجربه ممکن به کار خواهد گرفت.

مولتی ورسوس

شایعات این مدت در مورد ساخت این بازی بسیار زیاد بود. اینطور که به نظر می‌رسد تقریباً همه آن‌ها نیز صحیح بوده و نه تنها نام این بازی مولتی ورسوس است بلکه در آن شگی نیز حضور دارد. به هرحال این اولین تجربه برادران وارنر در سبک مبارزه نیست و این شرکت مورتال کامبت را دارد. شاید بتوان گفت که مولتی ورسوس رده سنی پایین‌تری را در نظر داشته و به طور کلی مخاطبان متفاوتی نسبت به مورتال کمبت خواهد داشت.

می‌توانید در ادامه ویدیوی معرفی بازی مولتی ورسوس را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا