گیمویدئو

بازی موبایل وارکرفت به نام Arclight Rumble معرفی شد

شرکت بلیزارد (Blizzard) در برنامه زنده اخیر خود از بازی وارکرفت آرکلایت رامبل (Warcraft Arclight Rumble) رونمایی کرد. این بازی رایگان بوده و برای پلتفرم تلفن همراه عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ ادم کوگلر (Adam Kugler) کارگردان آرکلایت رامبل در مورد آن گفت:

بازی آرکلایت در سبک استراتژی و بسیار سریع است. بازیکنان باید قهرمانان را انتخاب کرده و در برابر هوش مصنوعی مبارزه کنند. البته در این بازی حالت چند نفره‌ی بازیکن علیه بازیکن و کوآپ (Co-Op) نیز وجود دارد. در اصل این عنوان چیزی است که از یک بازی وارکرفت انتظار دارید.

ما از عناوین استراتژی زیادی الگوبرداری کردیم. با اینحال این بازی سبک خاص خود را داشته و مانند چیز دیگری نیست.

آرکلایت رامبل به شما اجازه می‌دهد تا بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف را کنترل کنید. تمامی کاراکترها نیز همان موارد موجود در بازی وارکرفت هستند. به زودی نیز قرار است نسخه آزمایشی محدود این بازی عرضه شود. البته هنوز اطلاعات زیادی از مناطق عرضه اعلام نشده است.

آرکلایت رامبل در اصل قرار است هر چیزی که بلیزارد از دنیای گیمینگ موبایل میخواهد را برآورده کند. طبق چیزی که اعلام شده این بازی برای افرادی که زمان زیادی روی آن بگذارند، پاداش خوبی خواهد داشت. به همین دلیل تجربه آن خسته کننده نخواهد شد.

چند وقت پیش بود که یک بسته الحاقی جدید به نام پرواز اژدها (Dragon Flight) برای بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) معرفی شد. این بسته الحاقی موارد جدیدی را به بازی اضافه کرد که باعث شد دوباره نام دنیای وارکرفت بر سر زبان‌ها بیافتد. نکته مهم اینجاست که با توجه به مشکلات این مدت بلیزارد انتظار افت را از آن داشتیم. با این حال این شرکت همچنان به کار خود ادامه داده و بدون وقفه در تلاش است تا مشکلات خود را برطرف کند.

همینطور اینکه بلیزارد با عرضه بسته‌های الحاقی و عناوین جدید نشان داد که همچنان زنده است. البته حضور این شرکت در دنیای گیمینگ موبایل چندان گسترده نبود. به همین دلیل باید دید که تجربه چندین ساله بلیزارد میتواند در دنیای گیمینگ موبایل هم موفق عمل کند یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا