ویدئو

بازی مبارزه‌ای JoJo All Star Battle با ۵۰ شخصیت عرضه می‌شود

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی تریلر جدیدی از بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R منتشر کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این تریلر با صدای صداپیشگان اصلی ژاپنی بازی یعنی کوییچی هیروسه (Koichi Hirose) و روهان کیشیبه (Rohan Kishibe) آغاز می‌شود و این دو در ادامه به انتظاراتی که بازیکنان می‌توانند در روز عرضه از بازی داشته باشند، می‌پردازند. Jojo’s All-Star Battle R دارای ۵۰ شخصیت قابل بازی خواهد بود و مانند نسخه‌ی اصلی، بازیکنان لیستی متنوع از مبارزهای مختلف را روبروی خود خواهند داشت.

قبل از شروع یک مبارزه، بازیکنان می‌توانند شخصیت دیگری را انتخاب کنند که در طول مسابقه به آن‌ها کمک کند. نوع کمک هر شخصیت بین Shooting ،Tricky و Counter متغیر است. علاوه بر درخواست کمک، بازیکنان این فرصت را نیز خواهند داشت که در بازی ژست بگیرند. هر زمان که بازیکنی در لحظه‌ی مناسب از یک حمله جلوگیری کند، می‌تواند ژست بگیرد و پس از تکمیل آن، فرصتی برای حمله به حریف خود خواهد داشت.

Jojo’s All-Star Battle R همچنین دارای سیستمی با نام Easy Beat خواهد بود که بازیکنان می‌توانند قبل از شروع مسابقه فعال کنند. با Easy Beat، دیگر نیازی به فشار دادن یک سری دکمه برای اجرای کمبوهای خاص در مواقع لزوم ندارید. در عوض، می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه به صورت مکرر، کمبوی خود را اجرا کنید. به نظر می‌رسد که این قابلیت برای بازیکنان تازه وارد در نظر گرفته شده است. حتی برخی از نقشه‌ها دارای انیمیشن‌های خاصی هستند که پس از پایان مسابقه پخش می‌شوند.

از طرفی حالت‌های خاصی که برای بازی در نظر گرفته شده شامل ۱v1 ،۳v3، آرکید، تمرین، تورنومنت و آنلاین می‌شوند. جالب است بدانید که زمانی که شخصیت‌های خاص در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، تعاملات منحصر‌به‌فردی با یکدیگر خواهند داشت. بازیکنان همچنین این فرصت را خواهند داشت که لباس‌های مختلفی را برای هر کدام از آن‌ها انتخاب کنند.

بازی JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا