فناوری اطلاعات

ساخت بازی جدید Batman توسط WB Games

البرز فاوا نیوز؛ دیروز بود که یک ویدیو توسط اکانت رسمی توییتر کمپانی برادران وارنر به مناسبت هشتادمین سالگرد حضور کارکتر بتمن در دنیای کمیک بوک پخش شد. در این ویدیو که تصویر آرم پروژکتور Batman بروی ساختمان می باشد. این ویدیو خبر از بازی مورد انتظار Batman توسط WB Games که، قبلاً نیز ساخت نسخه‌ی origins بر عهده ی این استودیو بود، می دهد.

اما در حین تماشای این ویدیو شاهد لوگوهایی نه چندان واضح در این بین هستیم. که این لوگوها مربوط به دشمنان بتمن در این بازی می باشد.

لوگوی دو دشمن اصلی بتمن و شهر گاتهام در این بین نیز به چشم می خورد، که یکی از آنها مربوط به لیگ آساسین ها که رهبر آن ها ریش الگول (Ra’s al Ghul) و یکی دیگر مربوط به محفل جغد ها (Court of Owls) می باشد. هنوز بقیه دشمن های موجود در این بازی مشخص نشده است.

همچنین اطلاعات تازه از کمپانی راک استدی سازنده ی معروف سری سه گانه ی Batman Arkham، خبر از کار کردن این استودیو روی نسخه ی جدید از این سری می دهد.

اطلاعات تکمیلی از این بازی به زودی پس از نشست State of Play سونی، که احتمال می رود تریلر این بازی در این برنامه منتشر شود، دردسترس قرار میگیرد.

[aparat id=’wbv8Q’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا