گیمویدئو

بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

باب اسفنجی شلوار مکعبی و دوست همیشگی‌ او یعنی پاتریک قرار است در بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake با ماجراجویی تازه و عجیبی همراه شوند که جهان‌های چندگانه هم در آن نقش مهمی را ایفا می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ به‌تازگی شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیوی پرپل لامپ Purple Lamp)) بازی جدیدی با محوریت شخصیت محبوب باب اسفنجی معرفی کرده‌اند. این بازی که با نام کامل SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake عرضه خواهد شد، قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه شود. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

شرکت THQ Nordic در توضیحات رسمی خود برای این بازی نوشته است:

«هر چیزی در گستره‌ی نامحدود کیهان ممکن است… ممکن است واقعیتی وجود داشته باشد که سس مایونز در آن یک ابزار موسیقی نباشد! وقتی پیشگوی اسرارآمیز یعنی کاساندرا خواسته‌های باب اسفنجی و پاتریک را برآورده می‌کند، این دو دوست قدیمی ناخواسته پورتال‌هایی را به‌سوی جهان عجیب سرزمین‌ آرزوها (Wishworlds) باز می‌کنند. همه‌چیز به نظر سرگرم‌کننده و عالی به نظر می‌رسد تا اینکه آن‌ها در پورتال‌ها گم می‌شوند.»

طبق گفته‌های شرکت THQ Nordic، ۷ دنیای کاملاً مجزا در این بازی وجود خواهد داشت و حدود ۳۰ لباس کیهانی هم برای شخصیت‌های بازی در جدیدترین ماجراجویی‌شان وجود دارد.

همان‌طور که انتظار می‌رود و در تصاویر و در تریلر بازی هم مشخص است، باب اسفنجی و پاتریک تنها افراد شناخته‌شده‌ی این بازی نخواهند بود، بلکه تقریباً با همه‌ی شخصیت‌های محبوب خود در بیکینی باتم (Bikini Bottom) دیدار خواهید کرد. نکته‌ی جالب اینجاست که صداپیشگی این شخصیت‌ها را در بازی  صداپیشگان اصلی آن‌ها انجام داده‌اند. همچنین اعلام شده است که حدود ۱۰۱ آهنگ از آهنگ‌های مجموعه آثار باب اسفنجی در موسیقی متن بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake گنجانده شده است.

بازی باب اسفنجی

سال گذشته استودیو پرپل لامپ بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated را هم عرضه کرد که البته با بازخوردهای متوسطی روبه‌رو شد و همین موضوع باعث می‌شود تا حداقل در حال حاضر انتظارات خود را از این اثر بسیار بالا نبریم.

این روزها باب اسفنجی در دنیای بازی‌های ویدیویی روزگار پرکاری را سپری می‌کند. علاوه بر این اثر، باب اسفنجی و پاتریک قرار است در بازی Nickelodeon All-Star Brawl حضور داشته باشند که در واقع یک بازی مبارزه‌ای به سبک سوپر اسمش برادرز (Super Smash Bros) است و شخصیت‌های مختلفی از انیمیشن‌های نیکلودئون در آن حضور داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا