کامپیوترگیم

ای دیتا پاورهای تمام ماژولار XPG CYBERCORE را معرفی کرد

برند گیمینگ ای دیتا (XPG) در همکاری با Nidec از پاورهای جدید سری XPG CYBERCORE برای سیستم‌های رده بالا و گیمینگ رونمایی کرد. این پاورها در دو توان 1000 و 1300 وات ارائه می‌شوند و دارای تأییدیه راندمان PLATINUM از موسسه معتبر Cybenetics هستند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ پاورهای جدید XPG دارای یک فن 120 میلی متری XPG VENTO PRO 120 PWM ساخت Nidec هستند. این فن‌ها از طراحی خمیده برای تیغه ها بهره می‌برند که به ادعای Nidec به افزایش عملکرد آنها در دفع گرما کمک می‌کند.

همچنین این فن‌ها در مواقعی که بار اعمالی کمتر از 300 درصد توان اسمی باشد کاملاً بی صدا و متوقف باقی می‌کنند. این ویژگی به افزایش طول عمر فن و کاهش نویز کمک می‌کند.

پاورهای تمام ماژولار XPG CYBERCORE

پاورهای XPG CYBERCORE تنها 160 میلی متر طول دارند که آنها را به کوچک‌ترین پاورهای Platinum دنیا تبدیل کرده است. راندمان این پاورها در مواقع اعمال بار 50 درصد به 92 درصد می‌رسد. همچنین این پاورها دارای گواهی نویز +++LAMBDA Standard هستند. طراحی پاورهای جدید ای دیتا منطبق بر استاندارد   Intel ATX 12V v2.52 است.

در ساخت پاورهای تمام ماژولار XPG CYBERCORE از خازن‌های تمام ژاپنی با توانایی کار در دمای تا 105 درجه سانتی‌گراد و تصحیح ضریب توان Interleaved با دو چک برای افزایش راندمان استفاده شده است که به طور متناوب برای کاهش اتلاف انرژی کار می‌کنند.. همچنین این پاورها دارای تراشه کنترل و مدیریت انرژی دیجیتال برای افزایش راندمان و پایداری هستند.

پاورهای تمام ماژولار XPG CYBERCORE

فاصله تقریبی خرابی این پاورها 120,000 ساعت در صورت کار در دمای 25 درجه سانتی گراد تخمین زده شده است.

پاورهای XPG CYBERCORE ای دیتا دارای هشت پروتکشن ایمنی هستند و با وارانتی 10 ساله عرضه می‌شوند. مدل 100 واتی XPG CYBERCORE ای دیتا 260 دلار و مدل 1300 واتی آن 300 دلار قیمت دارد. این پاورها نورپردازی RGB ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا