موبایل

اپلیکیشن گیک بنچ 6 با سازگاری بهتر با دستگاه‌های مدرن معرفی شد

آزمایشگاه Primal امروز نسخه جدیدی از گیک بنچ  را معرفی کرد. این شرکت می‌گوید تلفن‌ها و رایانه‌ها سریع‌تر می‌شوند، بنابراین روش‌های قبلی اندازه‌گیری پیشرفت‌ها به سرعت قدیمی می‌شوند.

تغییرات شامل عکس‌های بزرگ‌تر، کتابخانه بزرگ‌تر تصاویر برای وارد کردن آزمایش‌ها، نمونه‌های PDF بزرگ‌تر و مدرن‌تر است. این برنامه اکنون در همه پلتفرم‌ها سنگین‌تر است، زیرا با چندین آزمایش جدید از جمله برای محو کردن پس‌زمینه در حین تماس‌های ویدیویی، فیلترهای عکس در رسانه‌های اجتماعی و تشخیص اشیا برای بارهای کاری هوش مصنوعی همراه است.

گیک بنچ 6 جدید به طور جدی تمرکز بر روی تست های CPU تک هسته ای را کاهش می دهد. Primal Labs می‌گوید که تعداد هسته اصلی دیگر آنقدر مهم نیست که موارد استفاده واقعی از بخش‌های مختلف سخت‌افزار نیرو استخراج می‌کنند. یادگیری ماشین نیز در حال افزایش است، به این معنی که نتیجه CPU چند هسته ای نیز اصلاح شده است.

نتیجه نهایی فقط اضافه کردن عملکرد چهار هسته مختلف نیست. این تست‌ها چگونگی تقسیم هسته‌ها را در نمونه‌های بار کاری واقعی اندازه‌گیری می‌کنند. دنیای فناوری تلفن همراه برای مدتی هسته‌های بزرگ و کوچک را با هم ترکیب می‌کند، اما اکنون رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها با این کار کنار آمده‌اند و گیک بنچ  قدیمی‌تر را غیرقابل اعتماد می‌کند.

اپلیکیشن گیک بنچ 6 اپلیکیشن گیک بنچ 6

این برنامه همچنین محاسبات GPU بهتری با چارچوب های جدید و لایه های انتزاعی دارد. مقایسه بین پلتفرمی دقیق‌تری وجود خواهد داشت زیرا Primal Labs دستورالعمل‌های شتاب ML و عملکرد یکنواخت GPU را در بین پلتفرم‌ها یکپارچه کرده است.

اپلیکیشن گیک بنچ 6 برای اندروید، لینوکس، مک و ویندوز در دسترس خواهد بود. برای استفاده غیرتجاری رایگان خواهد ماند و به زودی در Google Play عرضه می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا