موبایل

Reno Ace با نمایشگر 90 هرتزی و شارژر 65 واتی معرفی شد

البرز فاوا نیوز؛ بعد از مدت ها Reno Ace باشارژر افسانه ای 65 واتی خود به صورت رسمی معرفی شد. قبل تر در مورد شارژر این اسمارت فون با قابیت شارژ کردن باتری 4000 میلی آمپری آن با زمانی در حدود نیم ساعت بسیار حرف زدیم.
حال می رویم سراغ پنل جلویی این گوشی، که متشکل شده از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نسبت تصویری 20:9 و از همه مهم تر نرخ به روز رسانی 90 هرتزی. در بالای نمایشگر نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در زیر ناچ قطره ای هستیم.

حسگر اثر انگشت نیز در زیر این پنل برای باز کردن راحت تر قفل صفحه قرار گرفته می باشد.

در پنل پشتی نیز ماژوال چهارگانه دوربین با یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 ساخت کمپانی سونی، یک لنز تله 13MP با زوم هیبریدی 5 برابری، سنسور 8 مگاپیکسلی با دید فوق عریض و همچنین یک حسگر 2MP تشخیص عمق برای ثبت تصاویر مطلوب تر؛ به چشم می خورد.

در قوی ترین نسخه ی این گوشی، شاهد همکاری یک چیپست اسنپدراگون 855 پلاس در کنار 12 گیگ حافظه ی رم و 256 گیگ حافظه ی داخلی از نوع UFS 3.0 هستیم. این اسمارت فون سوار بر آخرین رابط کاربری شرکت اوپو ColorOS 6.1 که بر مبنای اندروید 10 می باشد، است.
نسخه ی ذکر شده با قیمت 534 دلار عرضه خواهد شد. اما این شرکت دو نسخه ی دیگری از این گوشی در نظر گرفته می باشد که عبارت است از؛ 8/256 با قیمت 450 دلار و نسخه ی 8/128 گیگابایتی با قیمت 422 دلار.

همچنین یک نسخه از این گوشی به نام Gundam Edition به مناسب چهل ساله شدن این کاراکتر با لوازم جانبی مخصوص رونمایی کرد. اما هنوز قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا