فناوری اطلاعات

امکان حضور استارت آپ ها در در نشست سرمایه‌گذاری فناوری «TIM۲۰۲۲»

پارک فناوری پردیس اعلام کرد استارت آپ ها می توانند برای حضور در نشست سرمایه‌گذاری فناوری «TIM۲۰۲۲» با هدف جذب سرمایه شرکت کنند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر،  نشست سرمایه‌گذاری فناوری «TIM۲۰۲۲» با هدف جذب سرمایه شرکت‌های عضو گروه D۸ و دیگر کشورهای شرکت کننده در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. استارت آپ ها می توانند در این نشست سرمایه گذاری جهت ارائه محصول و توانمندی خود حضور یابند.

پارک فناوری پردیس اعلام کرد این استارت آپ ها می توانند تا ۳۰ آبان ماه برای حضور در این نشست از طریق پارک اقدام کنند.

نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM۲۰۲۲ شامل برنامه‌های مختلف از جمله ارائه استارت آپ‌ها با هدف جذب سرمایه، پنل‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی، امضاء تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای سرمایه‌گذاری مشترک و بازدید از مراکز و فضاهای فناوران کشور می شود.

در این دوره، علاوه بر سرمایه‌گذاران کشورهای عضو، سرمایه‌گذارانی از کشورهای روسیه، سوریه، بلغارستان، چین، افغانستان، سرمایه‌گذارانی از دیگر کشورها اروپایی نیز حضور خواهند داشت

TIM رویداد بین‌المللی در شبکه تبادل و انتقال فناوری D۸tten است که هر ساله با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری میان ۸ کشور اسلامی عضو (مالزی، اندونزی، ایران، پاکستان، مصر، نیجریه، ترکیه و بنگلادش) برگزار می‌شود. این رویداد پیش‌تر نیز در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار شده و همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مناسبی بین اعضاء در این سال‌ها به امضاء رسیده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا