فناوری اطلاعات

گوشی «شاهین دو» با اندروید 9 عرضه می گردد

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ مدیر عامل شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه جی ال ایکس در گفت وگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه گوشی «شاهین دو» با اندروید 9 و تایید شرکت گوگل تولید می شود، افزود: مهم ترین ویژگی این گوشی استفاده از دوربین های با کیفیت بالا است که می تواند از اشیای بسیار کوچک با وضوح بسیار بالا عکسبرداری کند.

مدیر عامل شرکت تولید کننده گوشی تلفن همراه جی ال ایکس، شارژ بی سیم و سیستم پرداخت موبایلی را از دیگر ویژگی های گوشی شاهین دو عنوان کرد و گفت: این سیستم توسط یکی از بانک های کشور تست شده و برای استفاده از آن برای رانندگان تاکسی به عنوان کارت خوان در حال برنامه ریزی هستند.

وی افزود: قطعات مورد استفاده در این گوشی از شرکت هایی تهیه شده که سازندگان بزرگ گوشی در دنیا نیز از این شرکت ها برای تهیه قطعات خود استفاده می کنند و این قطعات از کیفیت بالا و به روزی برخوردار هستند.

سعیدی به معرفی گوشی «شاهین دو» به عنوان یک گوشی ایرانی توسط وزیر ارتباطات اشاره کرد و گفت: از زمانی که این گوشی به عنوان یک تولید ایرانی توسط وزیر ارتباطات معرفی شد، تماس ها و درخواست های بسیاری برای خرید این گوشی به دست ما رسیده است.

مدیر عامل شرکت جی ال ایکس با اشاره به اینکه مراحل آماده سازی خط تولید این گوشی انجام شده است، خبر داد:  مراسم رونمایی از گوشی «شاهین دو»، 26 آذرماه در نمایشگاه تلکام تهران برگزار می شود.

وی قیمت گوشی «شاهین دو» را دو میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد و افزود: یک گوشی خارجی با برند معروف با همین ویژگی ها دو برابر قیمت این گوشی فروخته می شود در صورتی که گوشی ایرانی شاهین دو کیفیت و پشتیبانی بهتری ارائه کرده است.

امکان تولید روزانه 5 تا 15 هزار گوشی «شاهین دو» وجود دارد

مدیر عامل شرکت تولید کننده گوشی های جی ال ایکس از امکان تولید روزانه بین 5 تا 15 هزار گوشی «شاهین دو» خبر داد و تاکید کرد: فقط برای تولید این گوشی در حدود 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و اگر مردم کمک کنند و بازار خوبی برای این گوشی فراهم شود امکان افزایش تولید وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت هایی که در حوزه صادرات انجام شده است، افزود: هم اکنون مشتریانی از جنوب عراق و کردستان عراق برای گوشی های تولیدی ایرانی وجود دارد و استقبال خوبی می شود و مشتریانی از سوریه نیز درخواست داشته اند که در حال انجام کارهای مقدماتی و دریافت مجوزها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا