تکنولوژی

اطلاعیه ثبت نام سومین همایش «تهران هوشمند»

ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود، آغاز شد و تا ۵ آذرماه ادامه دارد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، ثبت نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، آغاز شد و علاقمندان برای شرکت در این رویداد، امکان بهره‌مندی از تخفیف های ویژه ای‌ را دارند.

ثبت نام برای شرکت در همه بخش‌های نمایشگاه و همایش تا پنجم آذرماه مشمول تخفیف است. علاقمندان برای ثبت نام در این رویداد ، می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند.

سخنرانی شهردار تهران، وزرا و مدیران ارشد دولت و چهره‌های شاخص بین المللی، نشست‌های تخصصی داخلی و خارجی با حضور خبرگان و بازیگران شهر هوشمند از داخل کشور و نیز شهرهای پیشرفته اروپا و آسیا در این زمینه از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.

همچنین کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری شرکت‌های تخصصی و استارت‌آپ‌های برتر در زمینه مدیریت شهری، همچنین برپایی نمایشگاه جانبی در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر با حضور شرکت‌های بزرگ تخصصی و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، در این همایش اجرا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا