فناوری اطلاعات

استارلینک سرویس رومینگ جهانی با قیمت 200 دلار در ماه را آزمایش می کند

آخرین طرح اینترنت استارلینک اکنون در مرحله آزمایشی خود قرار دارد و قول اتصال به اینترنت “تقریبا در هر نقطه از جهان” را می دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ هزینه سرویس رومینگ جهانی 200 دلار در ماه علاوه بر دیش ماهواره ای استارلینک کیت 599 دلاری خواهد بود. پیشنهاد جدید شرکت متعلق به Space-X از پیوندهای بین ماهواره ای استارلینک برای ارسال اینترنت به کاربران در هر نقطه ای استفاده می کند.

به دلیل ماهیت آزمایشی آن، استارلینک اشاره می کند که سرویس جدید رومینگ جهانی، سرویس اینترنت پرسرعت و با تأخیر کم همراه با دوره های «اتصال ضعیف یا اصلاً وجود ندارد» را ارائه می دهد. همانطور که در این یادداشت اشاره شده است، خدمات رومینگ جهانی “مشروط به تاییدیه های نظارتی” است که علامت سوال بزرگی برای این سرویس است زیرا استارلینک همچنان منتظر تایید نظارتی در کشورهای مختلف است.

استارلینک

کاربران فعلی طرح استارلینک RV می‌توانند از تنظیمات خود در خارج از کشور استفاده کنند، اگرچه سرویس رومینگ جهانی در مقایسه با طرح RV که 135 دلار / 124 یورو قیمت دارد اما برای استفاده در همان قاره محدود است، ظاهراً مناطق بیشتری را پوشش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا