تکنولوژی

استارتاپ ها راه حل چالش های بانکداری

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ استارتاپ ها راه حل چالش های بانکداری، رویداد «رفاتک چلنج» نیز در راستای همین هدف و به چالش گذاشتن مشکلات بانکداری برگزار شد. این رویداد توسط بانک رفاه در تلاش برای حل مسائل بانکی از استارتاپ ها و فین تک های حوزه بانکی برگزار گردید.

هادی ویسی رئیس مرکز رفاتک در خصوص این رویداد که با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی، فین تکی و بانکداری کشور در حال برگزاری است گفت: اردیبهشت امسال در مرکز رفاتک مستقر شدیم و تا کنون حامی بیش از ۱۰ رویداد بوده ایم، مرکز نوآوری رفاتک کنار دانشگاه شریف راه اندازی شده است. در این مدت ۱۶۹ طرح را بررسی کردیم. پنج طرح به امضای قرارداد رسیده اند و امیدواریم با پشتوانه بانک رفاه به چالش های حوزه بانکداری کمک کنیم.

وی اظهارداشت: سرمایه اصلی که ما برای شرکت ها می آوریم، اعتبار، اعتماد و بازار بانک ها است. این رویداد حل مساله است و فرایند آن به این شکل است که تعدادی از چالش های حوزه بانکداری را در معرض خوش فکری استارتاپ ها قرار بدهیم و از راه حل های فناورانه آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مراحل پیش تولید رویداد امروز را از خرداد آغاز و از بین مسائل مطرح شده، ۳ چالش را انتخاب کردیم تا استارتاپ ها بتوانند راه حلی برای آنها انتخاب کنند، چالش های امروز به عمد طوری انتخاب شده اند که ملموس تر باشند پس از این مسائل بسیار بزرگ تری به چالش گذاشته خواهد شد. امروز مسائل طرح می شوند و استارتاپ ها باید تا ۲۰ روز آینده راه حل های آنها را از طریق سایت رفاتک برای ما ارسال کنند.

ویسی افزود: پس از دو ماه راه حل هایی که برای ما ارسال شده، دقیق می شود و تیم ها به بدنه بانک متصل خواهند شد. در نهایت روی سه تیم سرمایه گذاری صورت می گیرد، البته سرمایه گذار سه تیم اول از همین الان مشخص هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا