فناوری اطلاعات

اختیار به دورکاری کارکنان توئیتر برای همیشه!

مدیرعامل توئیتر به تازگی اعلام کرده که تمامی کارکنان این شرکت می‌توانند تا هر زمانی که بخواهند به دورکاری خود ادامه دهند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از ایسنا،  براساس تازه‌ترین گزارشی که در گاردین آمده است، جک دورسی، موسس و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر با انتشار ایمیلی برای کارکنان این شرکت اعلام کرده است که تمامی پرسنل فعال در توئیتر قادر خواهند بود به دورکاری خود تا هر زمان که بخواهند ادامه دهند.

سخنگوی توئیتر نیز با تایید این خبر به گزارشگر روزنامه گاردین گفت : توئیتر یکی از نخستین شرکت‌های جهان بود که از تمامی کارکنان خود درخواست کرد به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا به محل کار خود نروند و کار و فعالیت های شغلی خود را در خانه انجام دهند. حالا با وجود برداشته شدن برخی از محدودیت‌های تردد و قرنطینه، ما نمی‌خواهیم یکی از نخستین شرکتهایی باشیم که از کارکنان خود می‌خواهد به محل کار خود باز گردند و سلامت و بهداشت خود و جامعه را به خطر بیندازند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: همزمان با شروع گسترده و ویروس کرونا و اعلام قرنطینه در بسیاری از شهرها و کشورهای جهان، و دورکاری خیل عظیمی از کارکنان شرکت های مختلف از جمله توئیتر معلوم و مشخص شد که تمامی کارهای لازم از طریق خانه و اینترنت نیز قابل انجام است و نیازی به حضور فیزیکی آنها در محل کار نیست.

توئیتر از تاریخ دوم مارس سال جاری میلادی تمامی کارکنان خود را موظف به دورکاری کرد و حالا نیز طبق بیانیه های منتشر شده از سوی این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار به نظر می رسد که هیچ عجله ای در بازگشایی دفاتر و مراکز خود در مناطق مختلف جهان ندارد و می خواهد این کار به تدریج و با توجه به شرایط مختلف مناطق مختلف صورت بگیرد.

توئیتر همچنین تمامی جلسات و رویدادهای حضوری خود را تا سال ۲۰۲۱ لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا