فناوری اطلاعات

بسته اینترنتی اپراتورها حذف نشده است؟

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حذف بسته‌های اینترنتی بلندمدت توسط اپراتورهای ارتباطی بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچ بسته اینترنتی حذف نشده و همچنان در سبد محصولات اپراتورها وجود دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، حدود ۱۰ روز گذشته بود که تعرفه اپراتورهای ارتباطی پس از سال‌ها ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. به دنبال این موضوع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کرد که هیچ کدام از بسته‌های اینترنتی که تا قبل از افزایش تعرفه وجود داشتند، نباید حذف شوند، در غیر این صورت شهروندان از طریق شماره با ۱۹۵ تخلف صورت گرفته را اعلام و در نهایت با اپراتور خاطی برخورد می شود.

حال با گذشت چندین روز از این موضوع، دوباره خبری در فضای مجازی مبنی بر حذف بسته‌های بلند مدت منتشر شده است. پیگیری‌های ایسنا و بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است هیچ بسته اینترنتی بلند مدتی حذف نشده، بلکه همان بسته‌هایی که وجود داشت، همچنان وجود دارند و تنها نکته‌ی مهم این بوده که پس از افزایش تعرفه‌ها، اپراتورهای تلفن همراه قرار بود تعدادی بسته‌های اینترنتی جدید که اکثرا بلندمدت بودند، به محصولات خود اضافه کنند اما به دلیل شائبه‌هایی که بعضا در فضای مجازی در این باره رخ داد، تصمیم گرفته شد، پس از آرام شدن فضا و پس از بررسی‌های انجام شده این بسته‌ها ارائه شوند.

در این باره همچنین محمد احسان خرامید- مشاور وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاعات رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به این موضوع در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: باز هم خبر کذب؛ در ادامه اخبار کذب سریالی یک رسانه، هیچکدام از بسته‌هایی که در یکسال گذشته توسط اپراتورها ارائه شده است، حذف نشده‌اند و خبر این رسانه کذب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا