موبایل

گوگل بالاخره باگ پیکسل 5G را با آپدیت اندروید رفع کرد

دستگاه‌های پیکسل گوگل از به‌روزرسانی‌های به‌موقع بهره می‌برند، به‌ویژه کسانی که در برنامه بتای Android 13 ثبت‌نام کرده‌اند. نسخه بتای 2 پلتفرم سه ماهه اندروید 13 (QPR) 2 اوایل این ماه، در 10 ژانویه منتشر شد. به روز رسانی برخی از اشکالات دستگاه را برطرف کرد. آپدیت بعدی برای هفته اول فوریه برنامه ریزی شده بود، با این حال، گوگل زودتر از حد انتظار آن را منتشر کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ آپدیت 9 مگابایتی دو مشکل مهم داشت. یکی از رفع اشکالی بود که دستگاه‌ها را مجبور می‌کرد به شبکه‌های 5G متصل نشوند، حتی اگر یکی در دسترس باشد. راه حل دوم مربوط به اشکالی بود که در آن دستگاه ها پس از دریافت فرمان غیرفعال کردن لایه رمزگذاری برای آن اتصال، قادر به قطع اتصال بلوتوث موجود، حتی یک اتصال رمزگذاری شده، نبودند.

این به‌روزرسانی با شماره ساخت T2B2.221216.008 برای همه دستگاه‌های پیکسل سازگار که بخشی از برنامه بتای Android 13 QPR هستند در دسترس است. این شامل Pixel 4a، Pixel 4a (5G)، Pixel 5، Pixel 5a، Pixel 6، Pixel 6 Pro، Pixel 6a، Pixel 7 و Pixel 7 Pro است.

اگر به دنبال عضویت در برنامه Android 13 QPR2 Beta هستید، از این پیوند در اینجا دیدن کنید و دستگاه پیکسل خود را از لیست انتخاب کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید و دکمه ای با عنوان “Opt-in” را مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید، با این حال، پس از ثبت نام در برنامه، باید گوشی خود را پاک کنید تا از برنامه بتا خارج شوید.

از طرف دیگر، می‌توانید منتظر بمانید تا نسخه پایدار آینده اندروید 13 QPR2 را نصب کنید، که باید در تاریخ 6 مارس عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا