گیمویدئو

کپ‌کام از بازی اکشن آنلاین Exoprimal رونمایی کرد

کپکام (Capcom) بازی اگزوپرایمال (Exoprimal) را برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر معرفی کرد. این بازی به سبک اکشن بوده و زمینه‌ی دایناسوری دارد. همچنین بازه عرضه‌ی آن سال ۲۰۲۳ اعلام شد. کاربران کامپیوتر نیز می‌توانند آن را از فروشگاه استیم (Steam) دریافت کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی در سال ۲۰۴۰ میلادی جریان دارد. زمین در وضعیت نامناسبی قرار داشته و دایناسورها به طور ناگهانی دوباره در آن بازگشته‌اند. در اینجا مردم به شرکت آیبیوس (Aibius) روی‌ می‌آورند. این شرکت یک تکنولوژی خاص دارد که می‌تواند شناسایی کند دایناسورها کجا ظاهر می‌شوند. سپس یک تیم از مبارزان اکسو (Exofighters) را به آن منطقه می‌فرستد. این مبارزان حاوی زره خاص و پیشرفته بوده تا بتوانند از انسانیت دفاع کنند.

ترکیب سبک آینده با موجودات قدیمی یعنی دایناسورها ایده‌ای است که کاملا نو بوده و در عنوان دیگری تکرار نشده است.

اگزوپرایمال یک عنوان چند نفره و کوآپ (Co-Op) است. با این حال یک حس رقابتی را به کاربران القا خواهد کرد. در حالت اصلی بازی به نام Dino Survival بازیکنان علیه دایناسورهای مختلف به مبارزه می‌پردازند. رقابت اینجاست که شما باید زودتر از تیم دیگر مأموریت خود را انجام دهید. به دلیل وجود مأموریت و کارهای مختلف تنوع در این بازی حفظ می‌شود. مبارزان اگزو باید تمام تلاش خود را بکنند تا از یکدیگر حفاظت کنند و تیم زنده بماند. نکته جالب اینجاست که هر دو تیم رقیب می‌توانند با یکدیگر روبه‌رو شده و اعمال هم را مختل کنند.

تمرکز اصلی بازی اگزوپرایمال روی بخش چند نفره است. با این حال داستان بازی نیز در این میان مطرح خواهد شد. بازیکنان می‌توانند در دنیای این بازی غرق شده و تلاش کنند تا آن را بگردند. به دلیل اینکه بخش‌های داستان در سرتاسر این دنیا پراکنده شده است.

مبارزات در اگزوپرایمال دشوار هستند. به همین دلیل این بازی به کار دقیق تیمی نیاز دارد. همینطور اینکه به دلیل وجود کلاس‌های متفاوت بازیکنان هر کدام یک نقش خاص دارند. هرکس باید وظیفه خود را انجام داده و تلاش کند به بهترین نحو کار خود را انجام دهد. بازیکنان می‌توانند در میانه راه کلاس خود را تغییر داده تا آنچه برایشان مناسب است را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا