موبایل

کوالکام عملکرد iSIM را در اسنپدراگون 8 نسل 2 ادغام می کند

آیا حاضرید به طور کلی با سیم کارت فیزیکی خود خداحافظی کنید؟ سیم کارت یکپارچه یا iSIM، سیم کارتی است که به جای اینکه یک کارت جداگانه یا فیزیکی باشد، در پردازنده اصلی دستگاه تعبیه شده است. این امکان استفاده کارآمدتر از فضای داخل دستگاه را فراهم می‌کند و می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه برای تولیدکنندگان شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ علاوه بر این، iSIM ها از راه دور از طریق هر پلت فرم استاندارد قابل مدیریت هستند و انعطاف پذیری و راحتی را برای کاربران فراهم می کنند. همانطور که بازار iSIM همچنان در حال رشد است، ممکن است شاهد ظهور کاربردهای نوآورانه تری برای این فناوری باشیم. اخیراً کوالکام و تالس گواهینامه اولین iSIM تجاری جهان را بر روی اسنپدراگون 8 نسل 2 اعلام کرده اند. در اینجا جزئیات…

کوالکام و تالس از اولین iSIM سازگار با GSMA با جدیدترین پلتفرم موبایل اسنپدراگون رونمایی کردند.
Qualcomm و Thales گواهینامه اولین سیم کارت یکپارچه تجاری قابل استقرار (iSIM) جهان را در اسنپدراگون 8 نسل 2 با آخرین گواهینامه امنیتی GSMA (انجمن جهانی صنعت ارتباطات موبایل) اعلام کردند. iSIM جدید کاملاً با استاندارد تأمین سیم کارت از راه دور GSMA مطابقت دارد و اشتراک های آن را از راه دور از طریق هر پلتفرم استاندارد قابل مدیریت می کند.

کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2
iSIM عملکرد یک سیم کارت را در پردازنده اصلی گوشی هوشمند فعال می‌کند و به سازندگان دستگاه فرصت‌های بیشتری برای صرفه‌جویی در فضا و کاهش هزینه‌های ساخت و زنجیره تامین و در عین حال حفظ بهترین سطوح امنیتی در کلاس ارائه می‌دهد. طبق اطلاعات Kaleido Intelligence، فاکتور فرم iSIM مکمل طرح‌های سیم‌کارت و سیم‌کارت فعلی است و تحقیقات نشان می‌دهد که سهم بازار تا سال 2027 به 300 میلیون افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده 19 درصد از کل محموله‌های eSIM است.

“ما بسیار خوشحالیم که سرمایه گذاری خود را در امنیت سخت افزار پردازنده با اطمینان بالا، در همکاری با Thales، دستیابی به نوار امنیتی و عملکردی مورد نیاز GSMA for Remote Provisioning UICC می بینیم. زیاد اصغر، معاون ارشد مدیریت محصول Qualcomm Technologies گفت: ما معتقدیم که یک عنصر مقاوم در برابر دستکاری که در پردازنده میزبان ادغام شده است می‌تواند موارد استفاده نوآورانه را در بسیاری از بازارها و بخش‌های محصول به طور موثر فعال کند.

Guillaume Lafaix، معاون محصولات جاسازی شده در Thales Mobile and Connectivity Solutions، گفت: «اولین گواهینامه امنیتی جهان برای iSIM توسط GSMA به دنبال چندین سال کار توسعه فشرده توسط Qualcomm Technologies و Thales صورت گرفت. در کنار eSIM محبوبیت فزاینده، Thales 5G iSIM به سازندگان دستگاه‌ها و اپراتورهای تلفن همراه آزادی بیشتری می‌دهد تا به مشتریان خود اتصال بی‌دردسر هوا و طراحی‌های محصول هیجان‌انگیزتر و قابل دسترس‌تری ارائه دهند.

فرم فاکتور سیم کارت یکپارچه برای سازندگان دستگاهی که به دنبال ایجاد تلفن های هوشمند جمع و جور و مقرون به صرفه هستند و همچنین سایر دستگاه های متصل مانند تبلت ها و پوشیدنی ها بسیار جذاب است. انتظار می رود بازار iSIM مکمل پیشنهاد بازار سیم کارت و سیم کارت باشد.

الکس سینکلر، مدیر ارشد فناوری در GSMA، افزود: «GSMA متعهد به ترویج فرهنگ «اول امنیت» در کل اکوسیستم تلفن همراه است تا اطمینان حاصل شود که همه می‌توانند از مزایای اتصال تلفن همراه با خیال راحت لذت ببرند. طرح تضمین امنیت eUICC GSMA تضمین می کند که محصولات eSIM، چه یکپارچه یا گسسته، بالاترین سطح انعطاف پذیری امنیتی را داشته باشند.

علاوه بر این، ما خوشحالیم که فرآیندهای ما زمان سریع‌تری را برای بازار برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند و امکان ظهور انواع جدیدی از محصولات مانند سیم‌کارت یکپارچه را فراهم می‌کند. iSIM فرصت تکثیر قابلیت های سلولی را افزایش می دهد و بازار گسترده تر و متنوع تری را برآورده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا