گیم

کرایسیس ۴ در مراحل اولیه‌ی ساخت رسما معرفی شد

شرکت سازنده مجموعه کرایسیس (Crysis) به نام کرایتک (Crytek) اعلام کرد که شماره ۴ از این مجموعه ساخته خواهد شد. این بازی جدید در مجموعه‌ی علمی تخیلی و شوتر کرایسی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. به همین علت مدت زیادی تا اتمام و عرضه آن وجود دارد.

فناوری برتر دیجیتال به دیجی کالا؛ کرایتک در کنار معرفی کرایسیس ۴ یک تریلر کوچک نیز منتشر کرد. البته در این تریلر اثری از گیم‌پلی بازی نیست. این شرکت اعلام کرد که بازی کرایسیس بعدی یک شوتر نسل بعدی واقعی است. اینطور که به نظر می‌رسد تیم سازنده بسیار با طرفداران مجموعه کرایسیس در ارتباط بوده است. به این معنا که طرفداران در ساخت این شماره جدید نقش بسیاری داشتند.

آونی یرلی، مدیر کرایتک، در مصاحبه‌ای گفت:

کرایتک سابقه زیادی در همکاری با بازیکنان برای ساخت یک محصول دارد. مجموعه کرایسیس برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. این مجموعه به طور کلی بسیار پرطرفدار است. ما می‌خواهیم که مورد بعدی در این مجموعه بتواند انتظارات را برآورده کند. به همین علت با طرفداران بسیار در ارتباط هستیم.

کرایتک چندی پیش یک آگهی برای استخدام منتشر کرد. این شرکت قصد دارد تا افرادی را استخدام کند که آینده شرکت را بسازند. پس اینطور که به نظر می‌رسد کرایسیس ۴ یک پروژه بسیار بزرگ است.

مجموعه کرایسیس در اواخر امسال ۱۵ ساله خواهد شد. اولین بازی این مجموعه در سال ۲۰۰۷ عرضه شده و در سال ۲۰۱۱ نیز شماره ۲ عرضه شد. آخرین شماره آن نیز در سال ۲۰۱۳ با نام کرایسی ۳ عرضه شد. البته پارسال کرایتک یک بازسازی کامل از این ۳ بازی را عرضه کرد. یکی از نکات جالب مجموعه کرایسیس سنگین بودن آن بود. به این معنا که مهم نبود شما کدام شماره را داشته باشید، این بازی‌ها همواره سیستم شما را به چالش می‌کشند. مشکل اصلی هم بهینه نبودن آن‌ها بود.

حال امیدواریم که کرایسیس ۴ بهینه‌تر بوده و بتواند به حرف خود، یعنی شوتر نسل بعدی واقعی، عمل کند. از طرفی انتظارات هم از این مجموعه به شدت بالاست و در حال حاضر نیز شوترها چندان خوب عمل نکرده‌اند. با وجود اینکه هیلو بسیار عرضه خوبی داشت ولی عناوینی مثل ندای وظیفه: ونگارد (Call of Duty: Vanguard) و بتلفیلد ۲۰۴۲ (Battlefield 2042) اصلاً عرضه خوبی نداشته و طرفداران سبک شوتر را ناامید کردند.

کرایسیس ۴ در مراحل اولیه ساخت قرار دارد با اینحال امیدواریم در زمان عرضه خوب عمل کرده و بتواند توجه طرفداران سبک شوتر اول شخص را به خود جلب کند. به هرحال این مجموعه در گذشته هم موفقیت بسیار زیادی داشته و باید از تجربیات خود استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا