گیمویدئو

لوگوی کال آو دیوتی نسخه مدرن وارفر ۲ رسما معرفی شد

کمپانی اکتیویژن به تازگی با انتشار تیزری به طور رسمی اعلام کرده که نسخه‌ی جدید سری تیراندازی کال آو دیوتی، با نام مدرن وارفر ۲ عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ البته این خبر برای بسیاری غافلگیرکننده نبود زیرا مدت زیادی است که مشخص شده نسخه‌‌ی جدید کال آو دیوتی که توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) ساخته می‌شود، دنباله‌ای بر بازسازی سری مدرن وارفر در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. تاکنون جزئیات زیادی از این بازی نظیر حضور شخصیت‌های مختلف به بیرون درز کرده اما کمپانی سازنده اطلاعات رسمی از آن منتشر نکرده و به تازگی تنها به نمایش نام و لوگوی آن بسنده کرده است.

در تیزری که در ادامه خواهید دید، متوجه خواهید شد که اطلاعات زیادی از بازی نمایش داده نمی‌شود. سازندگان تنها به نمایش لوگوی بازی پرداخته‌اند که استایلی مشابه نسخه‌های مشابه سری دارد. شاید بتوان از صداهای عجیبی که در طول ویدیو پخش می‌شود مواردی را کشف کرد، اما به احتمال زیاد این تیزر فقط در حال آماده کردن جامعه‌ی گیمینگ جهت معرفی بهتر بازی در هفته یا ماه‌های آینده است. حساب رسمی کال آو دیوتی در توییتر که این تیزر را منتشر کرده، بیان کرده که دوران جدید کال آو دیوتی در راه است. بنابراین شاید شرکت سازنده معتقد است که این بازی تا حد زیادی فرنچایز را دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

کال آو دیوتی نسخه مدرن وارفر ۲

البته این حرف جای تعجب ندارد زیرا ریبوت سری در سال ۲۰۱۹ دقیقا همین کار را برای این مجموعه انجام داد و هنوز توسط بسیاری به عنوان بهترین  نسخه‌ی کال آو دیوتی در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. از طرفی با توجه به این که استودیوی اینفینیتی وارد روی آن کار می‌کند، احتمالا طرفداران برای تجربه‌ی این دنباله هیجان‌زده هستند. جالب است بدانید که این استودیو مدتی قبل بنر و پروفایل حساب خود در توییتر را به رنگ مشکی درآورد که با بررسی کاربران مشخص شد که احتمالا شاهد شخصیت محبوب گوست به همراه سوپ در این نسخه باشیم.

طبق اطلاعات فاش شده، در کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ شاهد بازگشت Task Force 141 خواهیم بود. ظاهرا این بازی در کلمبیا جریان دارد و داستان آن بر درگیری با کارتل‌های مواد مخدر متمرکز است. از طرفی در بخش چندنفره، بازی دارای حالت PvPvE خواهد بود. در نهایت جالب است بدانید که امسال دنباله‌ای بر بازی بتل محبوب و بتل رویال وارزون توسط اینفینیتی وارد نیز ساخته خواهد شد. گفته شده که هر دو بازی قرار است روی یک موتور جدید ساخته شوند. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا