گیم

همه چیز درباره بازی هومییز – Hoomeez !!

قصد داریم تا یکی از بهترین بازی‌های ایرانی، یعنی بازی هومییز – Hoomeez را به شما معرفی کنیم! عنوانی که در آن، می‌توانید در کنار دوستان و خانواده با همدیگر رقابت کنید و به همراه هومی‌‌های خود را وارد یک رقابت نفس‌گیر شوید!

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، مدت‌هاست که بازی‌های آنلاین توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند. تجربه یک رقابت به صورت مجازی، آن هم با افراد حقیقی، موردی است که قطعا می‌تواند نظر هر کاربری را جلب کند. به همین واسطه نیز امروزه شاهد انواع و اقسام عناوین مختلفی هستیم که با ارائه بخش آنلاین، به بازیکن اجازه می‌دهند تا این تجربه را داشته باشد.

با این وجود ساخت یک بازی آنلاین، همیشه چالش‌های بسیاری را به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین‌های آن، می‌توان به تولید محتوای مداوم برای بخش‌های مختلف بازی و همچنین به روزرسانی کردن آن اشاره کرد. به همین دلیل نیز ساخت و توسعه چنین عنوانی همیشه سختی‌های خاص خود را خواهد داشت. این در حالی است که تیم استودیو سورنا گیمز مدت‌هاست که برای توسعه چنین عنوانی دست به کار شده‌اند و حال محصول تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها، به بازی هومییز تبدیل شده است؛ یک بازی خاص برای مخاطبانی از هر سن و سال!

شرکت سورنا گیمز در گذشته افتخار ساخت و انتشار عناوین محبوبی از جمله تراوین (Travian)، تانکی (Tanki) و همچنین زولا (Zula) را داشته است و حال در اقدامی نو، بازی هومییز توسط تیم سازنده این شرکت، در نسخه نهایی منتشر شده است.

عنوان Hoomeez جدیدترین بازی ویدیویی ساخته شده توسط استودیو مستقل سورنا گیمز است که توسعه آن از چند سال پیش شروع شده و هم‌اکنون از طریق پلتفرم گیم آپ (GameUp) در دسترس کاربران قرار دارد.

این بازی جدید،‌ با این هدف ساخته شده که بتواند افراد را با در هر سن و سال و هر مقدار تجربه در حوزه بازی‌های ویدیویی، سرگرم کند و لحظات شادی را برای آن‌‌ها به ارمغان آورد.

در هومییز، به شما یک هومی داده می‌شود؛‌ موجودی کوچک و دوست داشتنی که می‌توانید با او وارد رقابت‌های نفس‌گیر شوید! در واقع شما در این بازی یک تورنومنت را به صورت آنلاین،‌ با سایر بازیکنان تجربه خواهید کرد و در سه دوره مختلف با آن‌ها مسابقه خواهید داد. هربار تعدادی از افراد کم می‌شود و در نهایت،‌ تنها یک بازیکن خواهد ماند و در راند آخر‌، برنده خواهد شد.

طراحی بازی بر پایه موتور گرافیکی Unity انجام شده و رقابت در جهان رنگارنگ آن، می‌تواند تا سا‌عت‌ها شما را سرگرم کند. همچنین جالب است بدانید که در راندهای مختلف این بازی، تنوع بسیاری بین مراحل وجود دارد و هربار شما در یک حالت متفاوت بازی خواهید کرد. حال این ماد ممکن است که فوتبال بازی کردن با هومی‌ها باشد، یا اینکه در رقابتی نفس‌گیر با رقیبان خود برای رسیدن به خط پایان مسابقه بدهید و از موانعی که سد راه شما هستند رد شوید؛‌ شاید هم در برای برنده شدن نیاز به سکه داشته باشید در نتیجه، برای رفتن به راند بعد مشغول جمع کردن سکه‌های طلایی شوید!

بازی Hoomeez را از کجا دانلود کنیم؟

هومیز به عنوان یک بازی کاملا رایگان در اختیار تمامی کاربران ایرانی قرار می‌گیرد و این کار،‌ توسط پلتفرم گیم آپ انجام خواهد شد. تنها کافیست تا از طریق دکمه زیر به وبسایت گیم آپ بروید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • پس از ورود به سایت،‌ روی گزینه ثبت نام کلیک کنید (یا در صورت داشتن اکانت، وارد حساب کاربری خود شوید).
  • حال با استفاده از جیمیل خود، یک اکانت بسازید و وارد آن شوید.
  • لانچر اختصاصی گیم آپ را از داخل سایت و از طریق دکمه‌ای که برای آن قرار داده شده دانلود کنید.
  • پس از وارد شدن، در محیط کاربری گیم آپ می‌توانید از منو بالا، نام Hoomeez را جستجو کرده یا اینکه آن را از دسته‌بندی بازی‌ها پیدا کنید.
  • حال با کلیک کردن روی آیکن بازی، وارد منو دانلود خواهید شد و پس از دانلود آن با تعرفه نیم‌بها (با حجمی حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ مگابایت)، می‌توانید بازی را اجرا کنید.

پس از اتمام نصب و اجرای بازی هومییز، می‌توانید هومی خود را انتخاب کرده و با کلیک کردن روی گزینه شروع، رقابت خود با سایر افراد را آغاز کنید!

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هومییز

  • سیستم عامل: ویندوز 7,8,10
  • پردازنده Core i3 یا Ryzen 2,3
  • رم: 4GB
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD
  • حجم دانلود: 235 مگا بایت
  • حافظه مورد نیاز برای نصب : ۱ گیگابایت

شرکت سازنده: سورنا گیمز

ناشر: گیم آپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا