گیم

هدفون گیمینگ سونی تجربه صوتی ممتازی ارائه خواهد کرد

ظاهرا سونی در حال ساخت یک هدفون بی سیم است که برای گیمرها ساخته شده است. این هدفون جدید برای کنسول پلی استیشن 5 آن خواهد بود. اما علیرغم اینکه این دستگاه هدفون گیمینگ است، همچنان تجربه صوتی ممتازی را ارائه خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ بر اساس گزارشی جدید، غول فناوری ژاپنی در حال کار بر روی یک جفت هدفون گیمینگ جدید است که با نام رمز Project Nomad شناخته می شود. اینها یک جفت هدفون درون گوشی هستند که تجربه صوتی ممتازی را ارائه می دهند. سونی یک برند شناخته شده در بازار گوشی های شنیدنی است، بنابراین تخصص آن احتمالاً در این هدفون های آینده نیز دیده می شود. این گزارش می افزاید که عمر باتری این هدفون حدود پنج ساعت خواهد بود که میانگین اکثر هدفون ها است.

این دستگاه حتی می تواند رقیب ایرپادهای اپل باشد. AirPods پشتیبانی از صدای فراگیر فضایی را ارائه می دهد که PS5 نیز آن را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، این امکان وجود دارد که ایربادهای جدید PS5 نیز با این ویژگی همراه باشند. این هدفون بی سیم احتمالا دارای یک پورت USB Type-C برای شارژ است. در حال حاضر، مشخص نیست که سونی چه زمانی این هدفون های PS5 را عرضه می کند، اگرچه گزارش ادعا می کند که این معرفی برای هیچ زمانی در سال جاری برنامه ریزی نشده است.

در عوض، انتشار می‌تواند برای حدود مارس یا آوریل 2024 تنظیم شود. تا کنون، این شرکت تنها هدست‌های بازی را ارائه می‌کند که برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده‌اند، همراه با سری InZone. بنابراین آخرین افزوده می تواند به طور کامل بخشی از یک سری جدید باشد. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر داریم، بنابراین برای به روز رسانی های بیشتر در مورد این موضوع در کنار ما باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا