گیم

مراسم پلی‌ استیشن شوکیس هفته‌ آینده برگزار می شود

بالاخره، پس از اساسا دو سال، سونی تصمیم به برگزاری یک مراسم بزرگ برای نمایش بازی‌های خود گرفته است. مراسم «پلی‌ استیشن شوکیس» (PlayStation Showcase) برای چهارشنبه‌ی هفته‌ی بعد برنامه‌ریزی شده و این مراسم قرار است شامل رونمایی‌های بزرگ از بازی‌های خود سونی، بازی‌های دیگر شرکت‌ها و بازی‌های مستقل و واقعیت مجازی باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در واقع می‌توانید انتظار داشته باشید تا تمام و کمال برنامه‌ی چند سال آینده‌ی پلی‌ استیشن برای بازی‌های خود را در این برنامه ببینید و از بازی‌های چند سال بعد پلی‌ استیشن ۵ و حتی سخت‌افزارهای مختلف که شایعاتشان به گوش می‌رسد، خبردار شوید.

رویداد پلی‌استیشن شوکیس قرار است در روز ۲۴ می برگزار شود. ساعت و تاریخ دقیق برگزاری این رویداد روز چهارشنبه، ۳ خرداد، ساعت ۲۳:۳۰ شب است. می‌توانید برنامه را در همین ساعت از یوتیوب رسمی پلی‌ استیشن یا توییچ رسمی پلی‌ استیشن تماشا کنید.

آن‌طور که خود سونی در وبلاگ رسمی‌اش نوشته است، برنامه یک ساعت خواهد بود و در آن شاهد رونمایی و نمایش بازی‌های پلی‌ استیشن ۵ و پلی‌ استیشن وی‌آر ۲ خواهیم بود. بازی‌ها از استودیوهای خود سونی یعنی پلی‌ استیشن استودیوز گرفته تا بازی‌های دیگر شرکت‌ها و استودیوهای کوچک و مستقل را در بر خواهند گرفت.

کم و بیش انتظار داریم تا سونی بالاخره از پروژه‌های متعددی که در استودیوهای بزرگ خود در دست ساخت دارد، مثل آن ده بازی بزرگ لایو سرویس که بارها ازشان صحبت کرده است، یا بازی جدید استودیوهای دیگر مثل ناتی داگ، بازی جدید کوری بارلوگ در استودیوی سانتا مونیکا، بازی‌های بعدی استودیوهای ساکر پانچ یا سونی بند و ساخته‌های مختلف استودیوهای جدید مثل بلوپوینت یا فایراسپرایت یا هیون را به نمایش بگذارد.

در عین حال هم می‌دانیم که سونی با شرکت‌های مختلف متعددی برای ساخت و عرضه‌ی بازی به شکل انحصاری روی پلی‌استیشن همکاری می‌کند. در نتیجه دیدن بازی‌های بعدی اسکوئر انیکس در این مراسم دور از ذهن نیست و از گوشه و کنار هم شنیده‌ایم که کونامی می‌خواهد مجموعه‌های مختلف خود را پس از سال‌ها دوباره زنده کند و بازگشت این مجموعه‌ها با کمک سونی صورت خواهد گرفت. بازی‌های مستقل، تجربی یا هنری هم که به شکل انحصاری به پلی‌استیشن می‌آیند، بخش بزرگی از قراردادهای سونی را تشکیل می‌دهند (بازی‌هایی مثل سیفو، سیزن، کینا یا استری) و بدون شک این مراسم بازی‌های مستقل مهمی را هم به نمایش خواهد گذاشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا