موبایل

قلم پرسرعت Galaxy S22 ultra

به گزارش یوتیوبر زاریاب خان، سامسونگ گلکسی s22 اولترا یک تجربه نوشتن طبیعی ارائه خواهد داد. این گوشی مانند یک جانشین معنوی برای Note 20 و بر خلاف مدل های قبلی خود، به احتمال زیاد یک قلم S داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این قلم نسبت به قلم Note 20 پیشرفت چشمگیری خواهد بود، که دارای 9 میلی ثانیه تاخیر بین نوشتن بر روی صفحه نمایش و ظاهر شدن آن بر روی پنل بود.

ظاهرا قلمی که سامسونگ در کنار S22 اولترا معرفی خواهد کرد تاخیر 2.8 میلی ثانیه ای خواهد داشت؛ این قلم  بهبود تقریبا 3 برابری در برابر قلم Note 20 دارد. این کار منجر به نوشتن لحظه ای خواهد شد.

خان همچنین ادعا می کند که دوربین اصلی 108MP از تکنولوژی 12 بیتی HDRبرخوردار خواهد بود و این ویژگی به S22 اولترا کمک خواهد کرد تا فیلم هایی با محدوده رنگی بهتر و درخشش پویاتری نسبت به گوشی های قبلی خود تولید کند.این دوربین قادر خواهد بود ویدئوهایی تا ۶۸ میلیارد رنگ ضبط کند.

در گزارش های اخیر، S22 اولترا بهترین صفحه نمایش را در کسب و کار تلفن همراه خواهد داشت و از شارژ سریع هم پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه این گوشی به احتمال زیاد همان شمارش مگاپیکسلی نسخه های قبلی خود را خواهد داشت، اما دوربین آن از چیزهای دیگری مانند حسگرها و لنزهای جدید بهره مند خواهد شد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا