تکنولوژی

فناوری ردیابی اشعه(ray tracing) اسنپ چت به استودیوی لنز AR اضافه شد

اسنپ ​​چت با معرفی فناوری ردیابی اشعه(ray tracing) به استودیوی لنز AR برای توسعه دهندگان، واقعیت افزوده را متحول می کند. این فناوری امکان نمایش واقعی نور و درخشش را روی مصنوعات واقعیت افزوده فراهم می‌کند و کیفیت فوق‌العاده واقعی ردیابی پرتو را برای اولین بار در این مقیاس به دستگاه‌های تلفن همراه می‌آورد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ با همکاری Tiffany & Co، اولین لنز ساخته شده با ردیابی پرتو به کاربران اجازه می دهد تا دستبندهای Tiffany Lock را با استفاده از AR امتحان کنند و آنها را مستقیماً در برنامه خریداری کنند. این پیشرفت جدید کیفیت هر لنز دارای اشیایی را که در آن نور منعکس می‌شود و روی سطح آنها منعکس می‌شود، مانند فلزات، سنگ‌ها و سطوح شیشه‌ای را افزایش می‌دهد.

استودیوی لنز AR

ردیابی پرتو یک تکنیک رندر است که در گرافیک کامپیوتری برای ایجاد تصاویر واقعی با شبیه سازی رفتار نور در یک محیط فیزیکی استفاده می شود. این روش با ردیابی مسیر پرتوهای نور هنگام تعامل با اشیاء و سطوح در یک صحنه مجازی کار می کند و نحوه رفتار آنها در دنیای واقعی را محاسبه می کند. این اجازه می دهد تا انعکاس های دقیق و واقعی، انکسارها، سایه ها و سایر جلوه های نوری را داشته باشید.

با ایجاد تصاویر بر اساس رفتار فیزیکی واقعی نور، ردیابی پرتو می‌تواند تصاویری ایجاد کند که از نظر بصری متقاعدکننده‌تر و واقعی‌تر از سایر تکنیک‌های رندر هستند و آن را به انتخابی محبوب در زمینه‌هایی مانند انیمیشن، بازی‌های ویدیویی و طراحی محصول تبدیل می‌کند.

اسنپ ​​چت سخت تلاش کرده است تا فناوری خود را در منطقه ایجاد لنز خرید بهبود بخشد، با توجه به اینکه 250 میلیون کاربر اسنپ چت بیش از 5 میلیارد بار در سال 2022 با لنزهای خرید AR آن درگیر شدند. معرفی فناوری ردیابی پرتو به برنامه خود نیز می تواند به این شرکت کمک کند. بهتر است با شرکت های بزرگتر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و مسنجر رقابت کنید.

علاوه بر این، اسنپ اخیراً با آمازون برای تجربه خرید مجازی مبتنی بر واقعیت افزوده شریک شده است، که با عینک شروع شد، اما قصد دارد در ماه‌های آینده در دسته‌های دیگر گسترش یابد. با این پیشرفت‌های جدید AR، لنزهایی که دارای جواهرات الماس AR، لباس و موارد دیگر هستند، اکنون می‌توانند به کیفیت فوق‌العاده واقعی دست یابند و تجربه خرید را برای اسنپ‌چتترها شخصی، در دسترس و سرگرم‌کننده می‌سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا