فناوری اطلاعات

شبکه ملی اطلاعات تقویت می شود

سخنگوی دولت گفت: زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶ هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، دکتر علی بهادری جهرمی دبیر و سخنگوی هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در دیدار با نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه‌های مشهد گفت: سال‌های سال است که دشمن تلاش می‌کند تا استقلال کشور را زیر سوال ببرد، با برداشتی که شیوه حکمرانی در ده سال گذشته داشتیم متأسفانه نگاه این بود که مشکلات از گفتگو با پشت میز نشسته‌های آن ور آبی حل کرد، آمار و ارقام این را نشان می‌دهد که این نگاه مکمل تحریم شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این ده سال تمام توجه‌ها و تمرکزها به اقتصاد بود، نتیجه‌اش باید رشد اقتصادی می‌بود که اینگونه نشد، یعنی کشور در موضوع اقتصادی درجا زد.

سخنگوی دولت عامل تورم را افزایش نقدینگی در دولت‌های قبلی دانسته و گفت: کشور به سمت افزایش نقدینگی و تورم رفت تا جایی که اقتصادی مریض به دولت سیزدهم تحویل داده شد. این دولت تمام تلاش خود را کرده و می‌کند تا بتواند تورم و موتور خلق پول را کنترل کند که تا حدودی هم موفق بود.

دبیر هیأت دولت در این نشست در خصوص اقدامات و پیشرفت‌های دولت مواردی همچون پنج برابر شدن مبادلات تجاری با کشورهای همسایه و دوبرابر شدن مودیان مالیاتی نسبت به یک سال گذشته اشاره کرده و افزود: پس از این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف دشمن لحظه به لحظه احساس خطر کرد، به فرموده مقام معظم رهبری دلیل این تهاجم اخیر سیر پیشرفت ایران بود. به همین دلیل در ایام اغتشاشات به گونه‌ای جنگ رسانه‌ای راه انداخت و تمام قوای خود را به خصوص قوای رسانه‌ای را پای کار آورد تا ایران را از پای درآورد.

بهادری جهرمی ادامه داد: به این دلیل که زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶ هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا