گیم

سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۲۰۴۲

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ تازه‌ترین اثر مجموعه‌ی بتلفیلد است که با حذف المان‌های کلاسیک و کمپین داستانی، به یک اثر کاملاً آنلاین تبدیل‌ شده است. شرکت الکترونیک آرتز، شش بازه زمانی به‌منظور تست و بررسی بازی در نظر گرفته که از بیست و یکم مرداد شروع خواهد شد و به ۲۴ مرداد ختم می‌شود. استودیو با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه آزمایشی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۲۰۴۲ را اعلام کرده و حال می‌توانیم از سخت‌افزار لازم به‌منظور اجرای بازی آگاه شویم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ استودیو دایس (DICE) تصمیم گرفته بود تا نسخه‌‌ی آزمایشی بتلفیلد ۲۰۴۲ را در تیرماه منتشر کند اما این نسخه را به دلیل گنجاندن حالت کراس‌پلی به تأخیر انداخت. این ویژگی اهمیت زیادی برای نقشه‌های بزرگ بازی بتلفیلد دارد و تست آن می‌تواند مشکلات زیادی را قبل از انتشار رفع کند. گفتنی است این نسخه از بازی در اختیار کاربران محدودی قرار خواهد گرفت و نسخه‌ی بتا عمومی در ماه سپتامبر میلادی از راه خواهد رسید. افرادی که یک ایمیل از طریق الکترونیک آرتز دریافت کنند، امکان دریافت بتلفیلد ۲۰۴۲ را پیدا خواهند کرد اما این تعداد، تنها «چند هزار نفر» خواهد بود.

نسخه‌ی آزمایشی بتلفیلد ۲۰۴۲ تنها برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵‌ و ایکس‌باکس سری عرضه خواهد شد. درصورتی‌که می‌خواهید نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کنید، پیشنهاد می‌شود در سایت EA Playtesting ثبت‌نام کنید؛ اما لازم است بدانید که ثبت‌نام در این سایت، به‌منزله‌ی حضور رسمی شما در پروژه‌ی تست و بررسی بازی نخواهد بود. ازآنجایی‌که بازی برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود، لازم است سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۲۰۴۲ را بدانیم و خوشبختانه مشخصات سخت‌افزاری توسط الکترونیک آرتز اعلام‌شده‌اند.

به‌منظور اجرای بازی با پایین‌ترین گرافیک، نیاز به یک پردازنده اینتل Core i5 6600K به همراه هشت گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 Ti هستید. در صورتی‌ که می‌خواهید بازی را با کیفیت متوسط تجربه کنید، لازم است سیستم پیشنهاد اعلام‌شده از جمله پردازنده اینتل Core i7 4790 به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 را داشته باشید. همان‌طور که می‌بینید، امکان تجربه‌ی بازی با سخت‌افزار قدیمی وجود ندارد و لازم است یک سیستم متوسط به بالا، به‌منظور اجرای بازی‌های نسل نهم آماده کرده باشید.

بتلفیلد ۲۰۴۲

در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای بتلفیلد ۲۰۴۲ را به‌صورت کامل ببینید

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:‌
  • سیستم‌عامل:‌ ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: اینتل Core i5 6600K یا AMD FX-8350
  • حافظه رم: ۸‌ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 1050 Ti و AMD Radeon RX 560
  • دایرکت‌ایکس ۱۲
سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:‌
  • سیستم‌عامل:‌ ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: اینتل Core i7 4790 یا AMD Ryzen 5 3600
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا RTX 2060 یا AMD Radeon RX 5600 XT

گفتنی است نسخه استاندارد بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ در تاریخ ۳۰ مهرماه برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر با قیمت ۶۰‌ دلار و برای کنسول ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهد شود. پیش‌فروش بازی از ماه گذشته شروع‌شده و از میزان بازدید ویدیوهای منتشر شده، انتظار استقبال گرمی را از تازه‌ترین بازی مجموعه بتلفیلد داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا