کامپیوتر

سونی واکمن جدیدی با صدای وضوح بالا معرفی کرد

سونی به تازگی جدیدترین محصول خود را در سری محصولات صوتی نمادین واکمن خود عرضه کرده است. این شرکت ادعا می کند که دستگاه جدید یک تجربه صوتی در کلاس جهانی را ارائه می دهد، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ غول فناوری ژاپنی از واکمن جدید NW-A306 رونمایی کرد که یک پخش کننده موسیقی شیک و جمع و جور است. این دستگاه دارای طراحی سبک و جمع و جور است که آن را کاملاً قابل حمل می کند زیرا وزن آن تنها 199 گرم است.

در قسمت جلویی یک صفحه نمایش لمسی 3.6 اینچی وجود دارد که همچنین دارای کنترل های لمسی فیزیکی موسیقی نیز می باشد. این محصول به وضوح برای علاقه مندان به صدا ساخته شده است زیرا از فناوری تقویت کننده دیجیتال S-Master HX که متعلق به Walkman است پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، با استفاده از Edge AI با DSEE Ultimate (موتور تقویت صدای دیجیتال) از صدای با وضوح بالا نیز پشتیبانی می کند. این فناوری می تواند فایل های موسیقی دیجیتال فشرده شده را در زمان واقعی ارتقاء دهد. به عبارت ساده تر، کیفیت صدای آهنگ های مورد علاقه شما را بهبود می بخشد. بهینه‌سازی‌های دیگر به شکل بازیابی ظرافت‌های صوتی و محدوده دینامیکی برای یک تجربه صوتی بهبود یافته است.

واکمن جدید سونی همچنین عمر باتری طولانی تری نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهد. مدل جدید NW-A306 می تواند به کاربران اجازه دهد تا 36 ساعت پخش صوتی با 44.1 کیلوهرتز پخش FLAC را مشاهده کنند. از سوی دیگر، پخش صدای FLAC با وضوح بالا با فرکانس 96 کیلوهرتز می تواند تا 32 ساعت دوام بیاورد. واکمن جدید به تازگی با قیمت 25990 INR (تقریباً 315 دلار آمریکا) در بازار هند عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا