گیمویدئو

تریلر جدید فیلم گرن توریسمو، قصه‌ ای از یک گیمر حرفه‌ای

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم گرن توریسمو (Gran Turismo) منتشر شده که جزئیات بیشتری را در مورد این فیلم و داستان واقعی آن که از یک گیمر که به یک راننده‌ی مسابقه تبدیل شده است، به نمایش می‌گذارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این فیلم داستان جان ماردنبرو (Jann Mardenborough)، یک بازیکن حرفه‌ای گرن توریسمو را روایت می‌کند که برنده یک سری مسابقات با محوریت این سری می‌شود. این مسابقات به او کمک می‌کنند تا یک راننده‌ی واقعی مسابقات اتومبیل‌رانی شود. در این فیلم آرچی مدکوی (Archie Madekwe) در نقش ماردن‌بارو و دیوید هاربر (David Harbour) در نقش مربی او جک سالتر (Jack Salter) بازی می‌کنند. حال سونی پیکچرز تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری در مورد داستان به تصویر می‌کشد.

تریلر به تبدیل شدن ماردنبرو از یک گیمر ماهر به یک راننده‌ی حرفه‌ای به کمک سالتر می‌پردازد. جزئیات داستانی در تریلر بر مردی تاکید دارند که رویاهایش برای تبدیل شدن به یک راننده‌ی واقعی ماشین مسابقه در حال زنده شدن است. علاوه‌بر این، پوستری از فیلم نیز منتشر شده که در زیر قابل مشاهده است.

فیلم گرن توریسمو توسط نیل بلومکمپ (Neill Blomkamp) کارگردانی می‌شود که بیشتر برای فیلم‌های علمی تخیلی مانند District 9 و Chappie شناخته می‌شود. در واقع این اولین باری است که بلومکمپ فیلمی را کارگردانی می‌کند که علمی تخیلی نیست، اما همچنان حاوی نوعی انرژی بالایی خواهد بود که در آثار قبلی‌اش یافت می‌شود. از طرفی برخلاف دیگر آثار اقتباسی مانند سریال لست آو آس یا فیلم برادران سوپر ماریو، گرن توریسمو به جریان داشتن در دنیایی تخیلی، یک داستان واقعی را اقتباس می‌کند.

تریلر جدید فیلم گرن توریسمو، قصه ای از یک گیمر حرفه ای

تصمیم به ساخت فیلم گرن توریسمو در مورد آغاز حرفه‌ی ماردنبرو به این معنی است که این فیلم می‌تواند خود را از سایر اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی متمایز کند. این فیلم همچنین اتومبیل‌های واقعی را در پیست مسابقه به نمایش می‌گذارد و بلومکمپ قبلا تمایل خود را برای ایجاد یک حس واقعی در فیلم ابراز کرده بود. این نوید می‌دهد که صحنه‌های مسابقه مانند بازی‌ها همانقدر پر انرژی خواهند بود.

گرن توریسمو در ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا