گیمویدئو

تریلر جدید سونیک فرانتیرز بخش‌های مختلف بازی را معرفی می‌کند

بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) یکی از عناوین عجیب معرفی شده در این مدت است. از طرفی مجموعه سونیک طرفداران بسیار زیادی داشته که نشان می‌دهد بازی پتانسیل عملکرد خوبی را دارد. با اینحال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا کمی ریسکی عمل کند و یک رویکرد کاملاً جدید نسبت به مجموعه سونیک داشته باشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ حال یک تریلر جدید از بازی سونیک فرانتیرز منتشر شده است. در این تریلر شرکت سازنده تلاش کرده تا یک دیدگاه کامل از بازی خود عرضه کند. در این تریلر اطلاعات جامعی از بازی وجود دارد تا بازیکنان با آنچه روبرو هستند، آشنا شوند.

در دنیای سونیک جهان در حال از هم پاشیدن است. حال شما به عنوان این کرکتر دوست داشتنی باید تلاش کنید تا دنیا را نجات دهید. شما در یک جزیره دور افتاده و قدیمی قرار دارید. در این جزیره موجودات عجیبی وجود دارند که چندان مهمان‌نواز نیستند. در بازی سونیک فرانتیرز مبارزات زیادی وجود دارند که چندان مهمان‌نواز نیستند.

سونیک باید تلاش کند تا با این موجودات مبارزه کرده و از این دنیا خارج شود. دنیای بازی پر از لحظات اکشن بوده و از طرفی رمز و راز زیادی در آن وجود دارد. در اصل شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا دنیای بازی ارزش گشت و گذار را داشته باشد. از طرفی توانایی‌های خاص سونیک باعث می‌شود تا شما بیشتر مشتاق باشید در این دنیا بگردید. در اصل بازی سونیک فرانتیرز نتیجه تکامل عناوین سونیک است.

یکی از نکات مهم سونیک منطقه باز (Open Zone) بودن آن است. به این شکل که دنیای این بازی از چندین جزیره مختلف تشکیل شده که هر قسمت ویژگی‌های خاص خود را دارد. در دنیای بازی تعداد زیادی پرتال وجود دارد تا بازیکنان آن را کشف کرده و به دنیای سایبر اسپیس (Cyber Space) وارد شوید. در سایبر اسپیس توانایی‌های شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

مبارزات نیز در بازی سونیک فرانتیرز تغییرات زیادی کرده است. سونیک دارای توانایی‌های زیادی بوده و شما از آن‌ها می‌توانید برای مبارزه استفاده کنید. شما باید از توانایی‌های سونیک در مبارزات خود استفاده کرده و با استراتژی مناسب با دشمنان مقابله کنید.

بازی سونیک فرانتیرز در ۱۷ آبان برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا