فناوری اطلاعات

تبلیغ پیکسل ۷ گوگل با چیپس سیب‌زمینی

گوگل برای تبلیغ نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود در ژاپن، چیپس سیب زمینی طعم‌دار با برند خود عرضه می‌کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از  ایسنا، گوگل سال گذشته برای نخستین بار این کمپین تبلیغاتی را برای تبلیغ پردازنده تنسور (Tensor) اجرا کرد که نخستین محصول طراحی داخلی این شرکت بود و چهار سال در دست طراحی بود. عرضه بسته‌های چیپس، موفق بود و امسال هم گوگل به دو هزار نفر از طریق قرعه کشی، یک بسته چیپس می‌دهد.

انتخاب طعم‌های پنیر برفی، پیاز فندقی، لیموی شور و فلفل ابسیدین، منعکس کننده گزینه‌های رنگ گوشی‌های پیکسل هفت است. گوگل می‌خواهد بخشی از پتانسیل محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل جهان را از طریق گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نشان دهد که در ساخت آنها از نسل دوم تراشه‌های تنسور استفاده شده است.

تبلیغ پیکسل ۷ گوگل با چیپس سیب‌زمینی

این شرکت بیش از یک دهه است که سرگرم طراحی تلفن‌های هوشمند برند خود است. گوشی‌های سری “نکسوس” با همکاری سازندگان بزرگ گوشی تولید شدند اما با لاین “پیکسل” که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، گوگل مانند اپل، مسئولیت کامل طراحی، تولید و توزیع گوشی‌هایش را برعهده گرفت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با وجود تلاش‌های بزرگی که برای بازاریابی صورت گرفته است مانند اسپانسری بازیهای بسکتبال ان بی ای، “پیکسل” هرگز موفق نشد به جایگاه بزرگی دست پیدا کند و یک بازیگر کوچک ماند. این گوشی خارج از آمریکا، در ژاپن با موفقیت روبرو شد و گوگل بسته‌های چیپس انحصاری را تنها در این کشور عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا