موبایل

تاثیر کاهش فروش تلفن های هوشمند اندروید بر بازار تولید

فناوری های گوشی های هوشمند روز به روز در حال پیشرفت هستند. در نتیجه، مصرف‌کنندگان اکنون می‌توانند عملکردی را که قبلاً فقط از مدل‌های پرچم‌دار با قیمت 1000 دلار از مدل‌های میان‌رده و حتی سطح پایه در دسترس بودند، به دست آورند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این برای مصرف کنندگان مفید است زیرا به معنای هزینه کمتر است، اما متأسفانه تأثیر منفی بر تولید کنندگان دارد. طبق گزارش‌های اخیر، سطح بالای موجودی گوشی‌های هوشمند شیائومی و سایر برندهای اندرویدی به دلیل فروش ضعیف در سال 2022 باعث نگرانی شده است. در اینجا جزئیات…

سطح بالای موجودی گوشی‌های هوشمند شیائومی و سایر برندهای اندرویدی به دلیل فروش ضعیف در سال 2022 باعث نگرانی شده است. با کاهش تقاضا برای گوشی‌های هوشمند، بسیاری از شرکت‌ها با موجودی مازاد باقی مانده‌اند که منجر به چالش‌هایی برای کل عرضه اندروید شده است. زنجیر. شیائومی، به ویژه، با سطوح بالایی از موجودی قطعات، معادل تقریبا 20 تا 30 میلیون گوشی هوشمند دست و پنجه نرم کرده است. این وضعیت از نظر پردازنده ها بسیار سخت بوده است و مدیاتک و کوالکام به عنوان تامین کنندگان اصلی هستند.

برای رفع این مشکل، شیائومی و سایر برندهای اندرویدی باید سطح موجودی خود را در ماه های آینده تنظیم کنند. این ممکن است شامل کاهش تولید، کاهش هزینه ها و یافتن راه های جدید برای ایجاد تقاضا باشد. به عنوان مثال، شرکت ها ممکن است بر عرضه محصولات جدید، سرمایه گذاری در بازاریابی و بهبود تجربه مشتری تمرکز کنند.

راه حل دیگر کشف بازارهای جدید و گسترش جهانی است. این می تواند به شرکت ها کمک کند تا به مشتریان جدید دست یابند و تأثیر کاهش تقاضا در بازارهای موجود را کاهش دهد. به عنوان مثال، شیائومی حضور خود را در بازارهای بین المللی از جمله اروپا و هند گسترش داده است. علاوه بر این، شرکت‌ها ممکن است تنوع خطوط تولید خود را برای کاهش اتکا به گوشی‌های هوشمند در نظر بگیرند. برای مثال، شیائومی در حال بررسی دسته‌بندی‌های محصولات دیگر مانند دستگاه‌های خانگی هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و وسایل نقلیه الکتریکی بوده است.

سطح بالای موجودی گوشی های هوشمند شیائومی و سایر برندهای اندرویدی هشداری برای زنجیره تامین اندروید است. برای غلبه بر این چالش، شرکت ها باید سطح موجودی خود را تنظیم کنند، بازارهای جدید را کشف کنند و خطوط تولید خود را متنوع کنند. با انجام این کار، آنها می توانند بر تأثیر کاهش تقاضا غلبه کنند و رشد آینده خود را تضمین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا