موبایل

Doogee S95 Pro با قابلیت فیلم برداری ۴K 90fps اکنون در بازار

البرز فاوا نیوز؛ برند دوجی (Doogee) جزء نام های کمتر شنیده شده در صنعت اسمارت فون ها بوده، اما همیشه گوشی های جالبی را روانه ی بازار کرده است.
اسمارت فون امسال این کمپانی Doogee S95 Pro یک از قوی ترین گوشی های امسال در ضمینه های مختلف می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

سخت افزار؛

گوشی جدید این کمپانی، S95 Pro از لحاظ سخت افزاری از آخرین ساخته ی شرکت مدیاتک، Helio P90 در کنار هشت گیگ حافظه ی اجرایی بهره می برد که از این لحاظ باسخ گوی جدید ترین و قوی ترین بازی ها از لحاظ گرافیکی می باشد.

دوربین اصلی؛

یکی از اصلی ترین قسمت های این گوشی، ماژوال مربعی شکل پنل پشتی با میزبان سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی می باشد. این سنسور با گشودگی دیافراگم f/1.8 قابلیت فیلم بردار 4K و با نرخ 90 فریم بر ثانیه (فول اچ دی با نرخ 240 فریم) یکی از قوی ترین سنسور های موجود در زمینه ی فیلم برداری اسمارت فون ها را داراست.
همچنین در کنار این سنسور شاهد حضور یک 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله ی 8 مگاپییکسلی هستیم.

از اقلام جالبی که در کنار این گوشی به فروش می رسد یک ماژوال 3500 میلی آمپری بوده که با پرداخت 100 دلار بیشتر می توانید آن را به این گوشی اضافه نمایید.

باتری؛

باتری مورد استفاده در S95 Pro یک باتری 5150 میلی آمپر ساعتی می باشد که با ماژوال 3500 میلی آمپر می توان ساعت ها به بازی کردن با این گوشی مشغول شد و نگران شارژ آن نبود. این باتری عظیم و ماژوال جداگانه ی آن از فست شارژر های 24 واتی نیز پشتیبانی می کنند.

استاندارد های این گوشی؛

سری اسمارت فون های دوجی همواره با آخرین استاندارد های مقاومت در برابر آب همراه بوده که امسال نیز S95 Pro با استاندارد IP68 و IP69K با مقاومت 4 ساعته در عمق 3 متری روانه ی بازار شده است.
همچنین با استاندارد نظامی MIL-STD-810G این گوشی توانایی تحمل سقوط از ارتفاع 2 متری و به مدت 1000 بار را دارد که با این مقاومت تنها 285 گرم وزن دارد که برای گوشی با ضخامت 13.8 میلی متر مناسب می باشد.

در نهایت اگر یک اسمارت فون ضخیم، ضد ضربه با مقاومت زیاد در برابر آب و با حجم عظم باتری و البته برای فیلم برداری 4K با کیفیتی که تقریباً در هیچ یک از اسمارت فون های امسال دیده نمی شود احتیاج دارید؛ این گوشی جدید شرکت چینی دوجی در یک نسخه ی با 128 گیگ حافظه ی داخلی وبا رنگ مشکی با قیمتی در حدود 400 دلار اکنون برای فروش در بازار موجود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا