تکنولوژی

بهترین ماشین های برقی حال حاضر را بشناسید

ترک اعتیاد به بنزین در سال 2022 آسان تر از همیشه است، زیرا اتومبیل های الکتریکی به طور فزاینده ای رایج می شوند. آنها چرخ دستی های گلف ارزان و شیک هم نیستند. چه به دنبال یک سدان با کارایی بالا، یک خودروی لوکس یا یک کراس اوور ساده باشید، به احتمال زیاد بتوانید خودروی برقی متناسب با سبک زندگی خود پیدا کنید. 

فناوری برتر دیجیتال به نقل از digitaltrends ؛ تسلا مدل 3 بهترین خودروی الکتریکی موجود است زیرا فناوری آن فوق العاده است، شیک است و تا حدودی مقرون به صرفه است، اما گزینه های عالی دیگری نیز وجود دارد.

در یک نگاه

تولید – محصول دسته بندی رتبه بندی  
تسلا مدل 3 بهترین ماشین برقی در کل 5 از 5
شورولت بولت  بهترین جایگزین ماشین الکتریکی دوربرد 4 از 5
نیسان لیف بهترین ماشین برقی مقرون به صرفه 3 از 5
پورشه تایکان بهترین ماشین الکتریکی لوکس هنوز رتبه بندی نشده است
تسلا مدل S Performance بهترین عملکرد ماشین الکتریکی هنوز رتبه بندی نشده است
آئودی E-Tron بهترین کراس اوور/SUV الکتریکی هنوز رتبه بندی نشده است

بهترین ها: تسلا مدل 3

چرا باید این خودرو را بخرید؟  این خودرو به سادگی بهترین وسیله نقلیه الکتریکی در فروش است.

مدل 3 با فناوری و طراحی درخشان، تسلا را به قیمتی (تا حدودی) مقرون به صرفه می آورد.

40000 دلار از ادموندز

برای کیست؟  کسانی که مایلند افق های خود را گسترش دهند و آینده حمل و نقل را امروز تجربه کنند.

چقدر هزینه دارد؟ 37990 دلار

چرا تسلا مدل 3 را انتخاب کردیم:

تسلا مدل 3 در بیرون نسبتاً شیک، در داخل راحت، رانندگی شگفت‌آور سرگرم‌کننده و در دسترس با حداکثر برد 353 مایلی، تسلا مدل 3 همه جعبه‌های مناسب را بررسی می‌کند. اما این تازه شروع است. جایی که مدل 3 واقعاً تحت تأثیر قرار می‌دهد، ویژگی‌های راحتی و ایمنی نوآورانه آن (از جمله برخی از بهترین کمک‌های رانندگی نیمه‌خودران صنعت) و فناوری آینده‌نگر است. به لطف به‌روزرسانی‌های هوایی تسلا، مدل 3 همیشه در حال بهبود است و می‌توان آن را بر اساس نیازها و خواسته‌های شما – حتی پس از خرید ماشین – پیکربندی مجدد کرد.

تسلا ممکن است دردسرهای فزاینده‌ای را تجربه کند که اکثر خودروسازان اصلی مدت‌هاست بر آن غلبه کرده‌اند، و مدل 3 مطمئناً از مشکلات مرتبط با کیفیت مصون نبوده است، اما این استارت‌آپ فناوری چیزهای زیادی برای آموزش صنعت خودرو در مورد چگونگی ساخت یک خودروی الکتریکی قانع‌کننده دارد.

بهترین جایگزین EV دوربرد: شورلت بولت EV

ب

چرا باید این خودرو را بخرید؟  این خودرو اولین خودروی برقی مقرون به صرفه است که ارزش یک سفر جاده ای را دارد.

برای کیست؟  رانندگانی که می خواهند بنزین را بدون کاهش برد قطع کنند.

چقدر هزینه دارد؟ 36620 دلار

چرا شورولت بولت EV را انتخاب کردیم:

برای سال‌ها، رانندگان در بازار خودروهای الکتریکی مجبور بودند بین برد طولانی یا قیمت مقرون به صرفه یکی را انتخاب کنند. خودروهای برقی نسبتاً مقرون به صرفه مانند نیسان لیف اصلی را می‌توان با قیمت کمتر از 30000 دلار تهیه کرد، اما پس از حدود 80 مایل به شارژ مجدد نیاز داشتند که در بهترین حالت ناخوشایند است. در سوی دیگر طیف، خودروهای برقی لوکس مانند تسلا مدل S می‌توانند از 300 مایل بین شارژ عبور کنند، اما برچسب‌های قیمت آن‌ها را به گزینه‌ای غیرواقعی برای اکثر افراد تبدیل کرده است.

در سال 2020، ما بالاخره تقریباً برای همه یک ماشین الکتریکی داریم: شورولت بولت EV. بولت کراس اوور با بردی بالغ بر 259 مایل و قیمتی کمتر از 40000 دلار، در حال تغییر شکل دنیای خودروهای الکتریکی با در دسترس قرار دادن آنها برای توده مردم است. عملی بودن و مقرون به صرفه بودن تنها دو عنصر یک خودروی خوب هستند، اما خوشبختانه، بولت در آستین خود بسیار بیشتر است. در حالی که ما مدل 3 گران تر را ترجیح می دهیم، Bolt EV یک جایگزین فوق العاده است.

با خروجی کل 200 اسب بخار، Bolt EV  کاملاً پر سر و صدا است. با توجه به مرکز ثقل پایینی که بسته باتری روی زمین ایجاد می‌کند، یک حمل‌ونقل کاشته‌شده، پایدار و به‌طور شگفت‌آوری پاسخگو دارید که هرگز نیازی به بازدید از پمپ بنزین ندارد. یک کابین جادار و راحت، یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 10.2 اینچی و گزینه های شارژ سریع DC را اضافه کنید، و یک تغییر دهنده بازی در صنعت خواهید داشت که واقعاً می خواهید رانندگی کنید. در تمام 50 ایالت موجود است و زمان انتظاری برای دریافت آن وجود ندارد.

بهترین خودروی برقی مقرون به صرفه: نیسان لیف

 

چرا باید این خودرو را بخرید؟  نیسان لیف یکی از قوی‌ترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار است. مقرون به صرفه است و بلافاصله در سراسر کشور در دسترس است.

نیسان لیف خودرویی شیک و بدون آلایندگی برای رفت و آمد بدون فدا کردن فناوری، سال‌ها انتظار یا صرف پول خودروهای لوکس است.

28209 دلار از CARSDIRECT

برای کیست؟  مسافرانی که از محیط زیست آگاه هستند و به دنبال سفری بدون آلایندگی به محل کار هستند.

چقدر هزینه دارد؟ 31600 دلار

چرا نیسان لیف را انتخاب کردیم:

نیسان با معرفی لیف اصلی در سال 2010، موجی از خود نشان داد. هاچ بک به سبک بشقاب پرنده اولین خودروی برقی مقرون به صرفه و انبوه قرن بیست و یکم بود. با این حال، شرکت ژاپنی اجازه داد آن را برای مدت طولانی روی درخت انگور پژمرده کند، و به طور غیرقابل انکاری سن خود را با ورود به هفتمین سال خود در بازار نشان داد. ما مدل کاملاً جدید و نسل دوم را سوار شدیم و به این نتیجه رسیدیم که ارزش صبر کردن را داشت.

نسل دوم لیف که به ظاهر وحشی نسل قبلی خود نیست، به لطف بسته باتری 40 کیلووات ساعتی که یک موتور الکتریکی 147 اسب بخاری را تغذیه می کند، برد 149 مایلی را ارائه می دهد. هنوز هم واجد شرایط برچسب “دوربرد” نیست، اما بسیار قابل استفاده تر از نسخه قبلی خود است. اگر این کافی نیست، نیسان همچنین مدل گران‌تری به نام Leaf Plus را با برد 226 مایل به لطف بسته باتری بزرگ‌تر و 62 کیلووات ساعتی ارائه می‌کند.

طراحی مجدد ضریب فنی Leaf را نیز افزایش می دهد. اکنون با ProPilot Assist در دسترس است، که به زبان نیسان برای مجموعه ای از کمک های رانندگی نیمه خودران است که به لیف اجازه می دهد در صورت وجود شرایط مناسب، به تنهایی شتاب بگیرد، هدایت کند و ترمز کند. ما سیستم را آزمایش کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اساساً یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​با کمک فرمان اضافه شده است.

بهترین ماشین الکتریکی لوکس: پورشه تایکان

چرا باید این خودرو را بخرید؟  این خودرو به معنای واقعی کلمه پورشه خودروهای الکتریکی است.

تایکان یک خودروی الکتریکی پیشرفته از یک برند آشنا است.

105,150 دلار از CARSDIRECT

برای کیست؟  افرادی که فقط به هیچ ماشین الکتریکی رضایت نمی دهند.

چقدر هزینه دارد؟ 103800 دلار

چرا پورشه تایکان را انتخاب کردیم :

تایکان (تلفظ “Te-Con”) اول پورشه و در مرحله دوم یک خودروی الکتریکی است. پورشه بهترین ویژگی های فنی را از مدل های احتراق داخلی موجود خود در تایکان که اولین خودروی تولیدی تمام الکتریکی این سازنده آلمانی است، گنجانده است.

پورشه مترادف با عملکرد است و تایکان ناامید نمی شود. حتی مدل پایه تایکان 4S سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت را در 3.8 ثانیه انجام می دهد، در حالی که مدل گران قیمت توربو S این کار را تنها در 2.6 ثانیه انجام می دهد. اما تایکان فقط برای سریع بودن در یک خط مستقیم طراحی نشده بود. مانند سایر مدل‌های پورشه چهار در، تایکان با سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​و مجموعه‌ای از کمک‌های الکترونیکی موجود است، بنابراین هر راننده‌ای می‌تواند بیشترین بهره را از آن ببرد. خریداران همچنین می توانند سه صفحه نمایش داشبورد بزرگ و یک سیستم شارژ سریع 800 ولتی DC را دریافت کنند که می تواند 80 درصد شارژ مجدد را در 20 دقیقه انجام دهد.

تایکان یک نقطه ضعف دارد و آن برد است. بسته به مدلی که انتخاب می کنید، برآورد EPA آن از 192 مایل در هر شارژ تا 203 مایل متغیر است. رقم 203 مایلی برای یک خودروی برقی شش رقمی کم به نظر می رسد، زمانی که بتوانید یک تسلا مدل S با برد بیش از 400 مایل تهیه کنید. پورشه یک شرکت مستقل را برای انجام آزمایش دوم استخدام کرد که نتیجه آن مسافت 275 مایلی بود. اما این را نمی‌توان مستقیماً با رتبه‌بندی EPA خودروهای رقیب مقایسه کرد، زیرا با استفاده از یک روش آزمایش متفاوت به دست آمد.

بهترین خودروی الکتریکی: تسلا مدل اس پرفورمنس

چرا باید این خودرو را بخرید؟ به طرز عجیبی سریع است، و شما هرگز مجبور نخواهید بود برای بنزین توقف کنید.

مدل S Performance فقط برای یک خودروی الکتریکی سریع نیست، بلکه سریع‌ترین خودرویی است که می‌توانید در سال 2018 بخرید.

101,190 دلار از CARSDIRECT

برای کیست؟  معتادان آدرنالین، مدیران، ستاره های یوتیوب.

چقدر هزینه دارد؟ 91990 دلار

چرا تسلا مدل S Performance را انتخاب کردیم:

اگر بخواهیم تنها بر اساس توانایی قضاوت کنیم، تسلا مدل S بدون شک انتخاب ما برای بهترین خودروی الکتریکی خواهد بود. با این حال، ما در دنیای واقعی زندگی می‌کنیم، و با قیمت اولیه بیش از 90000 دلار، این واقعیت باقی می‌ماند که بسیاری از مردم به سادگی قادر به رانندگی با مدل S جدید نیستند.

با این حال، اگر می‌توانید قیمت پایه پورشه‌مانند را تغییر دهید، و به دنبال چیزی سریع، راحت و بدون آلایندگی هستید، مدل S پرفورمنس فوق‌العاده مجهز به حالت اختیاری Ludicrous Mode به شما پیشنهاد می‌شود. پرفورمنس با باتری 100 کیلووات ساعتی خود از صفر تا 60 تنها 2.3 ثانیه زمان می‌برد که آن را به یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی روی کره زمین تبدیل می‌کند. باتری بزرگ به مدل S نیز برد قابل توجه 387 مایل را می دهد، بنابراین شما مقدار زیادی آب برای آزمایش شتاب باورنکردنی آن خواهید داشت.

با این حال، عملکرد تنها بخشی از معادله است، زیرا تسلا همچنان مرزهای راحتی و فناوری ایمنی را پیش می‌برد.

بهترین کراس اوور/SUV الکتریکی: آئودی E-Tron

چرا باید این خودرو را بخرید؟ این خودرو سریع و لوکس است که یک آئودی باید باشد (و الکتریکی).

آئودی E-Tron را می توان به عنوان یکی از قانع‌کننده‌ترین انتخاب‌ها در بخش خودروهای الکتریکی معرفی کرد.

66995 دلار از CARSDIRECT

برای کیست؟  خریدارانی که مایل به پرداخت اندکی بیشتر برای تجمل و راحتی هستند.

چقدر هزینه دارد؟ 65900 دلار

چرا آئودی E-Tron را انتخاب کردیم:

آئودی با نشان دادن مقدار شگفت انگیزی از آینده نگری، رقبای مرسدس بنز و BMW را در بخش شاسی بلندهای الکتریکی شکست داد. E-Tron یک نوع کاملاً جدید از آئودی است که چرخشی تازه ای بر ارزش هایی ایجاد می کند که برای دهه ها برند آلمانی را تعریف کرده اند. این مدلی است که ارزش توجه به آن را دارد زیرا مسیری را هموار می‌کند که مدل‌های الکتریکی آئودی آینده آن را دنبال خواهند کرد.

E-Tron قالب را نمی شکند و این عمدی است. به لطف چراغ های جلوی تیز و جلوپنجره شش ضلعی آن به عنوان عضوی از خانواده آئودی قابل تشخیص است. شکل آن نیز مانند یک سفینه فضایی نیست. ایده اصلی این بود که یک ماشین عالی بسازیم که برقی باشد، نه ماشینی که تنها نقطه‌ی فروش آن باتری آن باشد. در داخل، سیستم اطلاعات سرگرمی MMI Touch Response خود را با دو صفحه نمایش با سایر اعضای خانواده آئودی از جمله Q8 ، A6 و A7 به اشتراک می گذارد . استفاده از آن بسیار شهودی است، ظاهر خوبی دارد، و به سرعت به ورودی های لمسی پاسخ می دهد.

این ورق فلزی پلت فرمی شبیه اسکیت برد را پنهان می کند که پیرامون یک بسته باتری لیتیوم یونی 95 کیلووات ساعتی ساخته شده است که تقریباً به اندازه یک تشک بزرگ است. بار خود را به دو موتور الکتریکی (یکی روی هر محور) هدایت می کند. این سیستم در شرایط رانندگی عادی 355 اسب بخار قدرت را فراهم می کند. این رقم با شروع یک حالت تقویتی به 402 می رسد. E-Tron  سبک نیست، تقریباً 5700 پوند وزن دارد، اما سرعت 0-60 مایل در ساعت را در 5.5 ثانیه با حالت تقویت کننده انجام می دهد. این یک آمار قابل احترام با توجه به اندازه، بخش و ماموریت آن است. برد در 222 مایل بررسی می شود و فناوری شارژ سریع بسته باتری را با برد 54 مایلی تنها در 10 دقیقه از بین می برد.

چگونه تست می کنیم

تیم خودروسازی Digital Trends وسایل نقلیه را از طریق یک فرآیند بررسی دقیق آزمایش می کند. ما کیفیت های بیرونی و داخلی را بررسی می کنیم و بر اساس تخصص و تجربه خود در زمینه رده خودرو و محدوده قیمت آن ها را قضاوت می کنیم. فناوری سرگرمی و همچنین اکثر ویژگی های ایمنی که می توانند در محیط های کنترل شده آزمایش شوند، کاملاً آزمایش شده است.

رانندگان آزمایشی زمان زیادی را پشت فرمان وسایل نقلیه می‌گذرانند، آزمایش‌هایی را در دنیای واقعی انجام می‌دهند، آنها را در بزرگراه‌ها، جاده‌های عقب و همچنین مسیرهای خارج از جاده و مسابقه در صورت لزوم رانندگی می‌کنند. زمانی که خودمان نمی‌توانستیم پشت فرمان بنشینیم، به تجربیات خود در مورد هر خودروساز تکیه می‌کردیم و وسایل نقلیه را بر اساس آماری مقایسه می‌کردیم و از معیارهایی مانند هزینه، برد، عملکرد و ویژگی‌های موجود برای تصمیم‌گیری استفاده می‌کردیم.

اصطلاحات رایج خودروهای الکتریکی که ممکن است ندانید

  • AC: اتصال کوتاه برای جریان متناوب. این نوع جریان الکتریکی در فواصل زمانی معین جهت را معکوس می کند و بسیار کارآمد است. اکثر خودروهای الکتریکی مدرن، مانند تسلاس، از AC استفاده می کنند.
  • DC: کوتاه برای جریان مستقیم. این نوع جریان الکتریکی در جهت خود ثابت می ماند. موتورهای الکتریکی DC به طور کلی ساده تر و ارزان تر از موتورهای الکتریکی AC هستند، اما کارایی کمتری دارند.
  • EV: مخفف خودروی الکتریکی.
  • شارژ سریع: شارژرهای سریع از جریان بالاتری نسبت به یک پریز معمولی خانگی استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک سوپرشارژر تسلا می تواند یک مدل S 90 کیلووات ساعتی را تا 80 درصد در 40 دقیقه شارژ کند. در یک پریز استاندارد، همین فرآیند چند ساعت طول می کشد.
  • کیلووات ساعت: کوتاه برای کیلووات ساعت.
  • باتری اسید سرب: سبک قدیمی باتری که از سرب و اسید سولفوریک برای انتقال و ذخیره انرژی استفاده می کند. آنها بسیار ارزان تر از باتری های لیتیوم یونی هستند اما عمر مفید کمتری دارند.
  • باتری لیتیوم یونی: باتری هایی از این نوع که اغلب به Li-Ion کوتاه می شوند، در خودروهای الکتریکی مدرن رایج هستند و از ترکیبی به نام اکسید لیتیوم کبالت برای انتقال و ذخیره انرژی استفاده می کنند.
  • MPGe: معادل مایل در هر گالن (بنزین) کوتاه است. برای محاسبه اعداد MPGe، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) محاسبه کرد که تقریباً 115000 BTU انرژی در یک گالن بنزین وجود دارد و از این فرمول برای انتقال مقدار قدرت مصرفی یک خودروی الکتریکی با عباراتی که اکثر رانندگان با آن آشنا هستند، استفاده کرد.
  • باتری نیکل متال هیدرید: باتری‌هایی از این نوع که اغلب به NiMH کوتاه می‌شوند، در برخی از خودروهای الکتریکی قدیمی‌تر یافت می‌شوند، با این حال، اکثر خودروسازان لیتیوم-یون را ترجیح می‌دهند.
  • ترمز احیا کننده: سیستمی که از انرژی ایجاد شده توسط ترمز برای شارژ مجدد باتری استفاده می کند.

ترجمه: میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا