گیم

با هدست واقعیت ترکیبی اپل در واقعیت مجازی بازی و ورزش کنند

اپل در حال آماده شدن است تا به زودی از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند. از آنجایی که شایعات پیرامون این هدست همچنان در حال چرخش هستند، بسیاری از آنها می پرسند که چگونه این محصول در بازار گسترده تر دستگاه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جا می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ورود اپل به این فضا می‌تواند یک «تغییرگر بازی» باشد، با توجه به سابقه این شرکت در عرضه محصولات نوآورانه و شیک که تخیل و علاقه عموم را به خود جلب می‌کند. با این حال، برخی دیگر نسبت به اینکه این هدست قادر به غلبه بر موانعی است که دیگر دستگاه‌های واقعیت ترکیبی را از جلب توجه در بازار مصرف باز می‌دارد، تردید دارند.

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که اپل خدمات دیگر خود مانند Fitness+ را با هدست واقعیت ترکیبی خود ادغام می کند که به کاربران امکان می دهد در واقعیت مجازی کار کنند. این شرکت حتی ممکن است برخی از برنامه های ورزشی را با اکوسیستم VR/AR ادغام کند و به کاربران اجازه دهد از هیجان ورزش کردن در خانه خود لذت ببرند.

سرمایه گذاری اپل در VR و AR بسیار پیش بینی شده است یکی از چالش های کلیدی هدست واقعیت ترکیبی اپل، قیمت آن خواهد بود. این دستگاه با هزینه 3000 دلاری به طور قابل توجهی گرانتر از سایر هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موجود در بازار است. در حالی که برخی از علاقه مندان و متخصصان ممکن است مایل به پرداخت هزینه برای طراحی شیک و ویژگی های قدرتمند اپل باشند، بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است به سادگی ایده هدست را با چنین قیمت بالایی کنار بگذارند.

باید دید که آیا اپل می تواند مخاطبان گسترده ای را برای سرمایه گذاری روی این فناوری جدید متقاعد کند یا خیر. علامت سوال دیگری که بر روی هدست واقعیت ترکیبی اپل وجود دارد، اکوسیستم گسترده تر برنامه ها و خدماتی است که برای این دستگاه در دسترس خواهد بود. در حالی که واضح است که این هدست تمرکز زیادی روی بازی، تناسب اندام، ورزش و بهره‌وری خواهد داشت، مشخص نیست که اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های موجود چقدر به یک محیط با واقعیت ترکیبی تبدیل می‌شوند. سابقه اپل در تشویق توسعه‌دهندگان به ایجاد اپلیکیشن‌های نوآورانه برای دستگاه‌هایش مطمئنا امیدوارکننده است، اما باید دید که آیا این شرکت می‌تواند اکوسیستم قانع‌کننده‌ای ایجاد کند که کاربران را به بازگشت به هدست‌هایی که هزینه زیادی دارد، ترغیب کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا