گیم

باندل جدید پلی‌استیشن ۵ با طرح فاینال فانتزی ۱۶ رونمایی شد

سونی به تازگی از باندل جدید پلی‌استیشن ۵ به همراه طرح جدیدی برای دوال‌سنس و کاوری برای این کنسول با محوریت بازی فاینال فانتزی ۱۶ رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ باندل ذکر شده شامل کنسول و کدی برای دانلود بازی خواهد بود و در روز عرضه‌ی بازی در دسترس خواهد بود. کنسول ذکر شده هیچ طرح خاصی ندارد. پیش‌خرید این باندل از ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) آغاز می‌شود. در حالی که طرفداران در حال آماده شدن برای پیش‌خرید بازی و دسترسی به آن در روز عرضه‌ی آن در ماه ژوئن هستند، سونی همچنین از طرح‌های جدیدی برای کنسول و دسته‌ی دوال‌سنس رونمایی کرده است.

کاورهای ذکر شده از طرح‌هایی با رنگ‌های مشکی و طلایی بهره برده و جذابیت خاصی دارند. با این حال برخلاف باندل، این طرح‌های انحصاری برای همه‌ی بازیکنان در دسترس نخواهد بود، زیرا فقط در ژاپن و به تعداد محدود عرضه می‌شوند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا طرح‌های اضافی در آمریکای شمالی و اروپا یا باندل بازی در اروپا در دسترس خواهد بود یا خیر.

باندل جدید پلی‌استیشن ۵ با طرح فاینال فانتزی ۱۶ رونمایی شد

فاینال فانتزی ۱۶ در قلمروی والیستیا (Valisthea) اتفاق می‌افتد؛ جهانی که به شش کشور تقسیم شده است که هر کدام یک نوعی انسان را در خود جای می‌دهد که حاوی موجودی قدرتمند به نام ایکون (Eikon) است. شخصیت اصلی فاینال فانتزی ۱۶، کلایو رزفیلد، یکی از افراد کنترل کننده‌ی این موجودات نیست، اما مراقب برادر کوچکترش جاشوا است که حاوی ایکون ققنوس یا فینیکس است. در حالی که آن‌ها در سراسر والیستیا سفر می کنند تا صلح را به زمین بیاورند و عفریت یا همان ایکون تاریکی را شکست دهند، در سفر خود توسط دوست دوران کودکی خود یعنی جیل همراه می شوند. درست مانند بازی‌های قبلی سری، گیم‌پلی بازی حول محور ترکیبی از حملات فیزیکی و جادو می‌چرخد و بازیکن می‌تواند ایکون خود را در نبرد احضار کند تا به شکست دشمنان بزرگتر به او کمک کند.

بر خلاف بسیاری از آثار قبلی در این سری، فاینال فانتزی ۱۶ با اضافه کردن یک شخصیت جانبی جدید که به بازیکنان انگیزه‌ای برای کشف والیستیا و تعامل با ساکنان آن می‌دهد، بر کاوش تاکید بیشتری دارد. از طرفی کسانی که ترجیح می‌دهند روی ماموریت‌های اصلی تمرکز کنند، داستانی تاریک‌تر و بالغ‌تر از بازی‌های قبلی فاینال فانتزی، با دنیایی جنگ‌زده تحت تاثیر موجودات قدرتمند، کشف خواهند کرد.

باندل جدید پلی‌استیشن ۵ با طرح فاینال فانتزی ۱۶ رونمایی شد

فاینال فانتزی ۱۶ در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شود. طبق گزارش‌های منتشر شده این بازی به مدت ۶ ماه انحصاری این کنسول خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا