موبایل

اپل یک کارگردان معروف را برای فیلمبرداری فیلم با آیفون 13 پرو استخدام کرد

اپل چند وقتی است که قابلیت‌های آیفون‌های خود را برای فیلمبرداری حرفه‌ای بازاریابی کرده است و برای آخرین کمپین خود، این شرکت یک کارگردان مشهور سینمای کره‌ای، پارک چان ووک را استخدام کرد که این مرد پشت فیلم کره‌ای Oldboy محصول 2003 بوده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ اما فیلم اپل یک فیلم کوتاه است، فقط 20 دقیقه ای به نام  “زندگی فقط یک رویاست” خواهد بود.که یک فیلم فانتزی هنرهای رزمی است که به طور کامل بر روی iPhone 13 Pro فیلمبرداری شده و در YouTube منتشر شده است.

اپل همچنین یک کلیپ کوتاه منتشر کرد که در پشت صحنه‌ای که پارک و خدمه‌اش از آیفون 13 پرو بر روی گیمبال‌ها برای تثبیت بیشتر استفاده می‌کنند، را نمایش می دهد البته، خدمه در مورد حالت سینمایی آیفون صحبت می کنند که به طور مصنوعی پس زمینه پشت سوژه را محو می کند تا ظاهری دراماتیک و حرفه ای تر داشته باشد.

در مورد ماژول دوربین اصلی بهتر است بدانید که دارای سنسور بزرگتر و دیافراگم سریع‌تر نسبت به مدل‌های ۲۰۲۰ است. همچنین از OIS تغییر سنسور استفاده می‌کند که سال گذشته فقط منحصر به نسخه پرو مکس بود. اندازه لنز اولتراواید به نسبت سال گذشته تغییر نکرده، اما دارای دیافراگم سریع‌تر و قابلیت PDAF است. اندازه سنسور تله فوتو نیز بدون تغییر مانده، اما اپل فاصله کانونی را افزایش داده که در نتیجه این لنز بزرگنمایی نوری ۳ برابری را در مقایسه با دوربین اصلی ارائه می‌دهد.

ترجمه: حمید حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا